Ivana Ivačković: Mlekara Šabac proširuje HoReCa portfolio
Mlekara Šabac je jedna od vodećih na tržištu Srbije sa tradicijom proizvodnje mleka i mlečnih proizvoda dugom više od 90 godina. U izmenjenom oblik...
pročitaj jošUdruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) dodelilo je i ove godine svoja tradicionalna priznanja i nagrade agencijama, kompanijama i institucijama – za najkvalitetnije i najprofesionalnije kampanje.
Kampanja BEZ „E“ Mlekare Šabac, osmišljena u saradnji sa agencijom Block&Roll, dobitnik je dve značajne nagrade – Srebrnog priznanja u Kategoriji integrisane promotivne kampanje za hranu i Bronzanog priznanja za Online marketing kampanju.
„Sirko i A la Kajmak su dobro poznati, tradicionalni brendovi koji se nalaze na ogromnom broju trpeza širom Srbije. Međutim, ono što je (bilo) daleko manje poznato je da su oni potpuno prirodni proizvodi bez aditiva i drugih konzervansa, upravo u skladu sa očekivanjima današnjeg kupca. Taj neočekivani spoj tradicionalnog, dobro poznatog ukusa i modernog trenda prirodne ishrane, inspirisao nas je da osmislimo kampanju koja je o tome govorila jednostavnim, neposrednim rečnikom, sa humorom koji prirodno pripada komunikaciji između bliskih prijatelja. Veoma smo zahvalni što je Mlekara Šabac imala razumevanja za ‘less is more’ pristup i hrabrost da istupi iz nekih uobičajenih očekivanja kako reklama ‘treba’ da izgleda“, istakla je povodom dobijenih priznanja Svetlana Ćopić, kreativna direktorka u agenciji Block&Roll (B&R).
Ova kampanja skrenula je veliku pažnju opšte i stručne javnosti, svojim istovremeno kreativnim i edukativnim pristupom koliko je bitno pažljivo čitati i razumeti deklaracije na poleđini proizvoda koje svakodnevno konzumiramo. Kampanja je nedavno osvojila i Statuetu „Kampanje sa svrhom“ za 2021. godinu, u okviru Festivala društveno odgovorne komunikacije u Srbiji i Udruženja „Žute Patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti“.
„Staro pravilo – ako se zabavljaš i uživaš dok smišljaš i kreiraš kampanju, taj entuzijazam i radost se prenose na one kojima je kampanja namenjena, potvrdilo se i ovog puta. Reakcije su bile sjajne, ljudi su masovno samoinicijativno delili kampanju na sopstvenim profilima, što se izuzetno retko dešava. Za nas je to još jedan pokazatelj – ljudi možda jesu prezasićeni reklamama, ali su željni poruka sa kojima rezonuju i koje ih, uvažavajući njihov smisao za humor i inteligenciju, pozivaju da učestvuju u komunikacionoj igri“, dodala je Svetlana Ćopić iz B&R.
Kampanja BEZ „E“ je na zanimljiv, edukativan i jednostavan način istakla kvalitet proizvoda Mlekare Šabac, decenijama prepoznat na srpskom, ali brojnim tržištima širom sveta.
Bartending zanimanje oduvek je sa sobom nosilo izvesnu dozu nesputanog šarma i mistične dopadljivosti. Prefinjena tehnika, uglađeni maniri i visoko...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj jošBarcaffè Espresso ponovo je ostvario izvanredan uspeh na prestižnom takmičenju International Coffee Tasting 2024, osvojivši dve zlatne medalje u ko...
pročitaj još