Mayrex jača lance nabavke i logistiku za HoReCa sektor
Firma Mayrex d.o.o. posluje od 1993. godine, sa sedištem u Batajnici i do dana današnjeg struktura i vizija ove porodične firme je ostala ista. Ma...
pročitaj jošMlekara Šabac je jedna od vodećih na tržištu Srbije sa tradicijom proizvodnje mleka i mlečnih proizvoda dugom više od 90 godina. U izmenjenom obliku, Mlekara Šabac, postoji još od 1931, a kako sami kažu, verni su čuvari tradicionalnih ukusa s našeg podneblja, ali i moderna kompanija koja prihvata inovacije i sve izazove današnjice.
Senior Marketing Menadžer Mlekare Šabac, Ivana Ivačković nam je na početku ankete predvidela kakvi nas trendovi očekuju u budućnosti.
„Trend koji će obeležiti narednu godinu je usvajanje tehnologija poput veštačke inteligencije, virtuelne i proširene stvarnosti, koje će doneti veću efikasnost, manje troškove, bezbednost hrane i bolje korisničko iskustvo“.
* Ove godine ste zašli i u ugostiteljski sektor sa specijalnim mlekom za profesionalce. Pretpostavljam da je ovaj proizvod obeležio godinu na izmaku?
Protekle godine smo kreirali specijalan proizvod za potrebe HoReCa sektora, BARISTA mleko za kafu. Ono je razvijeno tako da zadovolji specifične potrebe u profesionalnoj pripremi kafe za restorane, hotele i manje ugostiteljske objekte. Sadrži 3,2% mlečne masti, idealno je za pripremu svih vrsta kafa sa penom i komplementira svim ukusima.
View this post on Instagram
* Šta očekujete od naredne godine i kakvi su planovi kada je Mlekara Šabac i HoReCa sektor u pitanju?
Naredna godina će, opet, biti puna izazova i turbulencija, naši planovi će biti usmereni na podršku i razvoj CoRe segmenata prvenstveno, belih sireva tipa feta i namaza. Što se tiče sektora HoReCa, nakon BARISTE ulagaćemo nadalje u ovaj portfolio i proširiti ponudu. Osvajanje novih tržišta će biti u fokusu i u 2024. godini.
Ivana Ivačković
Senior Marketing Menadžer Mlekara Šabac
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
Kafa je odavno verni saputnik svakog vozača, a pre nekoliko godina posetioci NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica dobili su još jedan razlog da ...
pročitaj jošOsvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošOno je u 14. veku našlo put do Švajcarske, a odatle je produžilo do severne Italije do Lombarije, Veneta, Furlanije i Trentina-Alto Adiđea i vrlo b...
pročitaj još