
Edukativni serijal “Grandov vodič kroz svet kafe“
Grand kafa pokrenula je edukativni video serijal pod nazivom „Grandov vodič kroz svet kafe“, sa ciljem da ljubiteljima približi kompleksni i zaniml...
pročitaj jošKampanja Grand kafe „Hajde da imamo vremena“ osvojila je dve prestižne nagrade Udruženja za tržišne komunikacije Srbije. U okviru godišnjeg konkursa UEPS-a ovoj kampanji dodeljeno je zlatno priznanje u kategoriji Integrisana promotivna kampanja Pića i srebrno u kategoriji TV spot.
„Ponosni smo da smo i ovog puta uspeli da osmislimo kampanju za Grand kafu koje se ističe autentičnošću i relevantnošću. U saradnji sa agencijom Luna TBWA kampanjom „Hajde da imamo vremena“ želeli smo da ispričamo jednostavnu, ali autentičnu, toplu i ličnu priču koju svako može da razume i u njoj se pronađe. Veoma nam je drago da smo u tome uspeli, jer pored pozitivnih reakcija i komentara potrošača, upravo to nam potvrđuju i ove dve nagrade profesionalaca iz struke. Zahvaljujemo se žiriju UEPS-a koji je prepoznao ključne poruke i vrednosti koje Grand kafa već godinama drži visoko kao prioritete, u cilju adekvatnih odgovora na potrebe naših potrošača.“ ističe Nina Cvetković, Senior Brand Development Manager Grand kafe.
Grand kafa je uvek tu za svoje potrošače, da prepozna i ispuni njihove želje i potrebe, i deli sa njima sve one momente koji su zaista bitni. Danas možda i više nego ikada pre, svi shvatamo da treba uživamo u porodici, prijateljstvu, ljubavi, jer trenuci kada „imamo vremena“ su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, i koje ne treba da propuštamo.
Zato je „Hajde da imamo vremena“ ne samo marketinška kampanja za Grand kafu, već i svojevrsni podsetnik da treba da odlučimo da imamo vremena za one stvari koje su nam važne i ljude koji nas čine srećnima.
Da li vaša karta pića nudi nešto što gosti ne očekuju, ali pamte? U eri kada se sve više traže ukusi koji odskaču od proseka, crna ribizla se vraća...
pročitaj jošU subotu, 7. juna, Beograd će ugostiti Belgrade Cocktail Festival - veliko okupljanje vodećih barmena iz Srbije, Centralne i Istočne Evrope, u orga...
pročitaj jošBrend Tuborg, kompanije Carlsberg Srbija, i ove godine donosi nešto novo ljubiteljima piva i dobrog osveženja – Tuborg Zero. U pitanju je bezalk...
pročitaj još