
Mesta se menjaju, ali dobri rituali ne moraju: Black’n’Easy, tvoj najbolji saputnik
Leto je vreme kada se menjaju lokacije, ali ne i navike koje volimo. Među njima, turska kafa zauzima posebno mesto. I dok se menjaju pejzaži i rita...
pročitaj jošKampanja Grand kafe „Hajde da imamo vremena“ osvojila je dve prestižne nagrade Udruženja za tržišne komunikacije Srbije. U okviru godišnjeg konkursa UEPS-a ovoj kampanji dodeljeno je zlatno priznanje u kategoriji Integrisana promotivna kampanja Pića i srebrno u kategoriji TV spot.
„Ponosni smo da smo i ovog puta uspeli da osmislimo kampanju za Grand kafu koje se ističe autentičnošću i relevantnošću. U saradnji sa agencijom Luna TBWA kampanjom „Hajde da imamo vremena“ želeli smo da ispričamo jednostavnu, ali autentičnu, toplu i ličnu priču koju svako može da razume i u njoj se pronađe. Veoma nam je drago da smo u tome uspeli, jer pored pozitivnih reakcija i komentara potrošača, upravo to nam potvrđuju i ove dve nagrade profesionalaca iz struke. Zahvaljujemo se žiriju UEPS-a koji je prepoznao ključne poruke i vrednosti koje Grand kafa već godinama drži visoko kao prioritete, u cilju adekvatnih odgovora na potrebe naših potrošača.“ ističe Nina Cvetković, Senior Brand Development Manager Grand kafe.
Grand kafa je uvek tu za svoje potrošače, da prepozna i ispuni njihove želje i potrebe, i deli sa njima sve one momente koji su zaista bitni. Danas možda i više nego ikada pre, svi shvatamo da treba uživamo u porodici, prijateljstvu, ljubavi, jer trenuci kada „imamo vremena“ su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, i koje ne treba da propuštamo.
Zato je „Hajde da imamo vremena“ ne samo marketinška kampanja za Grand kafu, već i svojevrsni podsetnik da treba da odlučimo da imamo vremena za one stvari koje su nam važne i ljude koji nas čine srećnima.
Beograd, poznat kao regionalna prestonica nezaboravnog provoda i ovog vikenda nudi bogatu ponudu, a mi vas pozivamo na Coffee Party, u subotu 13. s...
pročitaj jošAmerička destilerija WhistlePig predstavila je The BigShǝBàng, svoj najambiciozniji i najskuplji viski do sada. Ujedno to je najduže odležali sever...
pročitaj jošKao odgovor na razarajuće požare koji su tokom leta zahvatili južne i centralne delove Srbije, kao i područja na teritoriji Crne Gore, Coca-Cola HB...
pročitaj još