![Grand kafa promo](https://cafebarrestoran.rs/wp-content/uploads/2024/07/savrsena-domaca-grand-kafa-370x280.jpg)
Uživajte u savršenoj šoljici kafe. Otkrivamo vam finese za pripremu domaće kafe
Domaća kafa već dugo predstavlja omiljeni napitak za ljude sa ovih prostora, ritual koji mnogi ne preskaču i teško im je da zamisle svoj dan bez is...
pročitaj jošKampanja Grand kafe „Hajde da imamo vremena“ osvojila je dve prestižne nagrade Udruženja za tržišne komunikacije Srbije. U okviru godišnjeg konkursa UEPS-a ovoj kampanji dodeljeno je zlatno priznanje u kategoriji Integrisana promotivna kampanja Pića i srebrno u kategoriji TV spot.
„Ponosni smo da smo i ovog puta uspeli da osmislimo kampanju za Grand kafu koje se ističe autentičnošću i relevantnošću. U saradnji sa agencijom Luna TBWA kampanjom „Hajde da imamo vremena“ želeli smo da ispričamo jednostavnu, ali autentičnu, toplu i ličnu priču koju svako može da razume i u njoj se pronađe. Veoma nam je drago da smo u tome uspeli, jer pored pozitivnih reakcija i komentara potrošača, upravo to nam potvrđuju i ove dve nagrade profesionalaca iz struke. Zahvaljujemo se žiriju UEPS-a koji je prepoznao ključne poruke i vrednosti koje Grand kafa već godinama drži visoko kao prioritete, u cilju adekvatnih odgovora na potrebe naših potrošača.“ ističe Nina Cvetković, Senior Brand Development Manager Grand kafe.
Grand kafa je uvek tu za svoje potrošače, da prepozna i ispuni njihove želje i potrebe, i deli sa njima sve one momente koji su zaista bitni. Danas možda i više nego ikada pre, svi shvatamo da treba uživamo u porodici, prijateljstvu, ljubavi, jer trenuci kada „imamo vremena“ su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, i koje ne treba da propuštamo.
Zato je „Hajde da imamo vremena“ ne samo marketinška kampanja za Grand kafu, već i svojevrsni podsetnik da treba da odlučimo da imamo vremena za one stvari koje su nam važne i ljude koji nas čine srećnima.
U razgovoru sa Markom Simićem, brend menadžerom kompanije Carlsberg Srbija, saznali smo brojne zanimljive pojedinosti vezane za ovaj popularni bren...
pročitaj jošTradicija kuće Hennessy duga više od 250 godina, neizbrisivo je utkana u samu srž nastanka industrije jakih pića, posebno vinskih brendija. ...
pročitaj jošArmanjak je najstarija eu-de-vie (voda života) na bazi vina, proizveden na jugozapadu Francuske, sa više od 700 godina istorije. Armanjak svoj nazi...
pročitaj još