
French Affair: Veče zavodljivog francuskog šarma i vrhunske gastronomije
U sredu uveče je u restoranu Puter fine bistro održana ekskluzivna koktel večera pod nazivom French Affair, koja je okupila pažljivo odabrane zvani...
pročitaj jošKompanije Coca-Cola HBC Srbija i Bambi predstavile su Izveštaj o održivom poslovanju, sumiraju i 2024. godinu u kojoj su stabilnost, agilnost i strateška partnerstva bili ključni za dalji, održivi rast obeju kompanija i dodatnu posvećenost u stvaranju pozitivnog uticaja u zajednici i životnoj sredini.
Izveštaj, koji Coca-Cola HBC Srbija predstavlja 12. put po redu, a peti otkako je i kompanija Bambi deo Coca-Cola HBC sistema, pokazuje nastavak unapređenja održivosti kroz merljive rezultate u 2024. godini – Coca-Cola HBC Srbija smanjila je emisije CO2 za 76,2% u Opsegu 1 i Opsegu 2 u odnosu na baznu 2017. godinu.
U periodu od 2007. do 2024. Coca-Cola HBC Srbija smanjila je i potrošnju vode po litri proizvedenog pića za 55%, dok je Bambi ostvario smanjenje potrošnje vode za 26,64% u odnosu na prethodnu, 2023. godinu. Punionica Coca-Cola HBC Srbija u Beogradu postala je „Zero Waste”, sa 100% otpada koji se reciklira ili na drugi način prerađuje, dok je Bambi ostvario stopu od 99,7%.
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija tokom 2024. realizovala je niz investicija u proizvodne procese, optimizaciju i digitalizaciju poslovanja od oko 36 miliona evra, s ciljem ulaganja u održivi rast i otvaranja novih prilika za širenje poslovanja.
– Pored odličnih rezultata koje postižemo u proizvodnji i na tržištu, transparentnost u izveštavanju o svim aspektima poslovanja je ono što odlikuje naš biznis. Rezultati koji pokazuju naš napredak na putu ka dostizanju neto nultih emisija, na koje smo se na nivou Coca-Cola HBC Grupe obavezali do 2040. godine, govore o našoj posvećenosti u poslovanju koje nam obezbeđuje stabilan i održiv rast. U 2024. godini lansirali smo novu SmartCan proizvodnu liniju i započeli izgradnju najsavremenijeg skladišnog prostora u okviru naše poslovne jedinice, s jednakom posvećenošću ulažemo u zajednicu i u razvoj naših ljudi jer su ovi rezultati posledica napretka i zajedničkog rada naših zaposlenih, partnera, kupaca i dobavljača sa kojima sarađujemo na svakodnevnom nivou – izjavio je Saša Marković, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija.
– Kada govorimo o održivosti, često mislimo na strategije i brojeve. Za nas u Bambiju, održivost je pre svega odgovornost. U godini koja je bila sve samo ne uobičajena, ostali smo verni toj odgovornosti. Niko od zaposlenih nije ostao bez posla, benefita ili sigurnosti. Istovremeno, donirali smo više nego ikada, gotovo 40 tona proizvoda, prvenstveno najmlađima, a volonterski angažman zaposlenih utrostručen je u odnosu na prethodnu godinu. Verujemo da se prava snaga kompanije ogleda u njenoj sposobnosti da brine o ljudima, zajednici i vrednostima koje deli. I upravo taj duh zajedništva i posvećenosti vodi nas kroz sve izazove ka održivoj i snažnijoj budućnost – izjavio je Dragan Stajković, generalni direktor kompanije Bambi.
Briga o zaposlenima i ulaganje u njihov profesionalni razvoj ostali su jedan od glavnih prioriteta za obe kompanije, a tokom 2024. godine kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Bambi ukupno su imale 1.828 zaposlenih.
Kompanije su i u 2024. nastavile sa snažnom podrškom zajednici – zajednički su uložile više od 200 hiljada evra kroz različita sponzorstva i donacije i donirale više od 200 hiljada litara pića i 40 tona proizvoda. Kroz volonterski rad, zajednici je donirano 2.589 sati, čak 558 sati više u odnosu na prethodnu, 2023. godinu.
Podaci iz Izveštaja pokazuju da su obe kompanije pretežno sarađivale sa lokalnim dobavljačima. Njihov udeo u ukupnom budžetu nabavke u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija dostiže 83%, dok su Bambi lokalni dobavljači snabdevali sa 77,56%.
Kada je reč o tržištu, nastavljene su inovacije u skladu sa potrebama savremenih potrošača. Jedinstveni, 24/7 portfolio kompanije Coca-Cola HBC Srbija obogaćen je novim proizvodima kao što je Coca-Cola Cherry, zatim sa manje ili bez šećera i manjim pakovanjima, a predstavljeni su i praktični, visokokvalitetni kokteli i premium pre-mixed pića Jack&Coke i Bacardi&Coke, iz kategorije alcohol ready-to-drink.
Iako je usled velikog požara u fabričkim postrojenjima kompanije Bambi tokom prošle godine privremeno usledila nestašica Plazme na tržištu, tokom 2024. godine inovacije su obogatile i proširile ponudu iz svih kategorija portfolija, pa je Plazma Mini Mini postala najprodavaniji proizvod u kategoriji tvrdog keksa.
Izveštaj o održivom poslovanju usklađen je sa zahtevima najzastupljenije svetske metodologije – Global Reporting Initiative (GRI) i ispunjava visoke zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj o napretku.
La Lorraine Bakery Group je jedan od evropskih lidera na tržištu pekarskih proizvoda namenjenih maloprodaji i ugostiteljstvu. Kompanija je prepozna...
pročitaj jošRetko se za neki proizvod koji se vodi u kategoriji ekoloških proizvoda može reći da pravi smanjenje troškova. Nova linija hotelske kozmetike Botan...
pročitaj jošJuče je u METRO HoReCa centru održan Master Class sa našim čuvenim Michelin star chef-om Nikolom Stojakovićem i njegovim timom, koji su činili sous...
pročitaj još