Tabasco: Recepti za 5 vatrenih koktela
Tabasco sosovi svojim aromama koktelima daju specifičnu pikantnost i dubinu ukusa. Tabasco sos je ključni sastojak mnogih koktela, poput Bloody Mar...
pročitaj jošVinarija Tikveš, osnovana 1885. godine sa vekovnom tradicijom, prerasla je u sistem Tikveš Châteaux & Domaines i danas se sastoji od nekoliko vinarija. Tikveš kao najveća vinarija, a tu su još tri manje vinarije Krnjevo, Domaine Lepovo i Château de Gourdon koja je smeštena u Francuskoj.
Svi vinogradi daju najbolje grožđe, a vina dobijaju najznačajnija priznanja za kvalitet širom sveta koja procenitelji ocenjuju sa više od 90 bodova.
Koce Ivanovski, komercijalni direktor Vinarije Tikveš, za B2B magazin i portal Cafe Bar & Restoran, otkriva da Tikveš gradi budućnost vinarstva u regionu, kao i koliko je zadovoljan prodajom vina u Srbiji tokom 2024. godine.
Prodaja vina u Srbiji je uvek na visokom nivou i naravno da smo zadovoljni. Mnogo ulažemo u potrebe kupaca i to nam je prioritet, što pokazuje i godišnja prodaja koja je oko 20 miliona evra prometa. Timski vredno radimo, a ono na šta smo ponosni je da su potrošači prepoznali premium kvalitet Barova, Bele vode, Lude Mare, što je za nas pravo i najveće priznanje – rekao je Ivanovski.
Jedan ste od retkih brendova koji u ponudi ima vina za sve ukuse iz portfolija Tikveš Châteaux & Domaines. Šta kažu vinski stručnjaci širom sveta?
– Tikveš Châteaux & Domaines posebno se posvećuje promociji koncepta teroara, kreirajući jedinstvena vina koja u sebi nose prepoznatljiv karakter. Naš portfolio je namenjen različitim ciljnim grupama i stalno radimo na edukaciji onih koji žele da saznaju više i upoznaju nove ukuse poput Babune, Sauvignon Blanc Barova, Domaine Lepova, ali i naše francuske vinarije Château de Gourdon. Naša teroar vina godinama unazad osvajaju brojne nagrade širom sveta na takmičenjima i vinske sudije ih ocenjuju najvišim ocenama.
Kada kažemo teroar to podrazumeva karakterna i autentična vina sposobna da ponude ekspresiju podneblja odakle potiču. Teroar je termin koji obuhvata sve prirodne aspekte koji utiču na razvoj i plod vinove loze, berba je ručna, grožđe se hladi do same prerade u podrumu kako bi se zadržala svežina proizvoda. Zato se ova premium vina rade u limitiranoj seriji. Naša filozofija koju sledimo je stalno ulaganje u znanje, primenu naučnih principa i najsavremenijih praksi kako bismo postigli vrhunski kvalitet vina. Postavili smo standarde za kvalitet u regionu, i drago nam je što su to prepoznali i drugi proizvođači.
View this post on Instagram
Kakvu saradnju imate sa HoReCa sektorom u Srbiji i kakvi su vam planovi za unapređivanje iste?
– HoReCa je za nas izuzetno važan partner i stalno radimo na unapređenju saradnje. Zašto ovo kažem. Ovaj segment se stalno menja i potrebno je uložiti mnogo energije i edukacije kako bi na prvom mestu približili naš portfolio svakom objektu. Kada to uradimo partnerstvo tek onda počinje i gradimo ga iskreno na duge staze.
Otkrijte nam bar delić planova što se tiče novih etiketa i aktivnost.
– Ono na čemu radimo poslednjih nekoliko godina je Sustainable Wine Production, odnosno zelena vinarija. Iniciramo projekte koji znače razvoj vinarstva i vinogradarstva ne samo u Makedoniji nego u celom regionu. Neka aktivnosti ostanu iznenađenje u 2025. godini.
Koliko prema Vašem mišljenju Srbi imaju posebnu emotivnu vezanost sa vinarijom Tikveš i koliko je emocija važna za uspeh jednog brenda?
– Mi emocije posmatramo kroz saradnju i blizak odnos sa partnerima, zatim, emocije sa potrošačima i naše prisustvo na svim važnim događajima, ali i emocije kroz brendove kao što je T’ga za jug i naš novi pristup kroz liniju Luda Mara gde gradimo emocije sa novim generacijama. I to nije sve. Sa posebnim uživanjem gradimo emociju za teroar vina koja nude poseban experience i vrhunsko uživanje. Takav pristup se nama vraća i mogu ponosno da potvrdim da Tikveš ima status ne samo u Srbiji nego i u celom regionu kao domaća vinarija.
Tork A3 dozator za osveživače vazduha koristi jedinstvenu, visoko-tehnološku tehnologiju distribucije kako bi ravnomerno i kontinuirano raspršivao ...
pročitaj jošHoReCa 2025 anketa pruža uvid u kretanja na domaćem tržištu, predviđanja i planove. U tradicionalnoj anketi koja se odnosi na stanje u srpskom HoRe...
pročitaj jošHoreca 2025 anketa je tradicionalna anketa B2B magazina Cafe Bar & Restoran u okviru koje odgovore i prognoze o dešavanjima u okviru domaćeg Ho...
pročitaj još