
Doncafé lansirao Džezversku, novu kafu za ljubitelje rituala i trenutaka koji traju
Od prvih kafana do Tik Tok-a, džezva je prešla dug put i menjala svoj izgled, ali nikad nije izašla iz mode i izgubila svoj šarm, jer sve nove i do...
pročitaj jošPoslednjih godina, ona je postala i stil života, tema ozbiljnih diskusija, zvezda društvenih mreža, a sve više i povod ljudima da uspore i opuste se, sami ili u društvu. Isto tako, kafa ni za profesionalce više nije „samo piće“ – ona je ritual, prostor za kreativnost i razmenu iskustava, mesto gde se brišu granice između rada i uživanja.
Šoljica espresa se ne doživljava samo kao proizvod, nego i kao stvaralački proces koji počinje odabirom pažljivo uzgajanih zrna, a završava se u besprekorno serviranoj šoljici kafe. Kafa je dobila, ili bolje reći ponovo oživela, ulogu napitka koji nas uči strpljenju i vrednosti zajedni kog rada.
Ona je tu da nas podseti na to koliko su najjednostavnije stvari često i najbitnije. Kafa ima moć da poveže i zbliži jude, da započne priče, ali i da bude deo najboljih priča.
Upravo iz tog razloga, nova kampanja Julius Meinl Srbija ima snažnu emotivnu poruku, koja ne ističe samo kvalitet Julius Meinl proizvoda, već i duboku vezu koju ovaj brend stvara i održava sa svojim partnerima.
„Julius Meinl nije samo brend, to je tradicija, miris i ukus koji naši gosti prepoznaju i vole“
U okviru kampanje, koju ste možda već ‘uhvatili’ na društvenim mrežama, Julius Meinl deli iskrene, lične priče svojih partnera – predstavnika domaćih hotela, kafića i restorana koji u svojim lokalima serviraju Julius Meinl kafu. Kroz kratke, živopisne reelse, svaki partner deli svoja iskustva o tome kako kafa od jednostavnog proizvoda postaje ključni faktor u kreiranju posebnog doživljaja za goste.
View this post on Instagram
Kampanja je osmišljena tako da prenese stvarnu povezanost između brenda i njegovih partnera, na čemu Julius Meinl predano radi već pet generacija i duže od jednog veka. Video materijali nisu samo marketinške poruke – oni su iskrene priče dugogodišnjih saradnika. U njima, mnogi od domaćih HoReCa objekata koje ćete lako prepoznati, govore o tome kako je Julius Meinl postao njihov partner na putu izgradnje i unapređenja poslovanja:
Izabrali smo Julius Meinl jer nas je upravo zajedničko partnerstvo inspirisalo da zastanemo na trenutak, razmislimo o tim malim, ali bitnim trenucima. Zato je za nas Julius Meinl više od običnog partnera, oni su jednostavno kao prijatelj za stolom. Zajedno stvaramo trenutke koje naši gosti pamte.
Kroz ove priče i iskustva, Julius Meinl ne samo da potvrđuje kvalitet svojih proizvoda, već i ističe ono što ga zaista izdvaja – posvećenost partnerstvu, pouzdanoj i dugoročnoj saradnji i stalnoj profesionalnoj podršci. Za sve one koji žele da gostima serviraju više od šoljice kafe – da rastu, istaknu se i izgrade snažan odnos sa svojom klijentelom, Julius Meinl je pravi saveznik za uspeh. Najbolje priče počinju sa kafom, i zato su mnogi odabrali baš Julius Meinl.
HEINEKEN ti je „zaključao“ auto – nemoguće?! E, moguće – upravo to se desilo posetiocima Gastrošora ovoga vikenda, i ono što je još zanimljivije: s...
pročitaj jošBrend Tuborg, kompanije Carlsberg Srbija, i ove godine donosi nešto novo ljubiteljima piva i dobrog osveženja – Tuborg Zero. U pitanju je bezalk...
pročitaj jošLavazza La Reserva de ¡Tierra! Cuba kafa je spoj bogate kubanske tradicije i inovativnog pristupa Lavazze. Kuba ima dugu istoriju proizvodnje kafe,...
pročitaj još