Tradicionala 2025: Najbolji restorani sa tradicionalnim i autentičnim jelima Srbije
Ne smemo dozvoliti da u zaborav padnu tradicionalna jela u kojima su uživali naši stari, mnogo pre otvaranja prve kafane u Srbiji. Da bi potpomogli...
pročitaj jošRestoran Brunch lounge, koji je jedan u lancu restorana ovog koncepta, nalazi se u TC Promenada u Novom Sadu i prostire se na 285 m2 sa zatvorenom baštom i sa dodatnim prostorom terase od 131 m2.
Najveći izazov ovog projekta, a ujedno i odgovor na želje investitora, bio je kako u tržnom centru, koji je zatvorena makrocelina za sebe, napraviti prostor restorana koji je otvorena mikrocelina. Kao takav, ovaj restoran će privlačiti posetioce svojim zelenilom, savršenim odnosom boja i primenom materijala prijatnim za duži boravak i odmor od kupovine. Tipologija restorana u tržnim centrima ima svoje polazne tačke i kriterijume, što smo uspeli da pretvorimo u prednost.
Kolorit kojim smo se vodili su različite nijanse crne boje, koje dominiraju od plafona ka zidovima, a istovremeno naglašavaju ostale jarke boje u ovom prostoru. Jarke boje su vezane za mekane teksture pliša i slike velikih formata, koje se protežu najvećim zidom u restoranu. Taj zid predstavlja mini galerijski prostor koji je zamišljen tako da se slike stalno menjaju i dopunjuju, što daje dinamiku prostoru i konstantno unosi novitete. Otvoren plafon s vidljivim instalacijama i dominantom crnom bojom predstavlja najjači dodir industrije u ovom restoranu.
Fokus smo stavili na izraženu teksturu i prefinjene detalje. U bogatoj paleti materijala dominiraju drvo orah, mermer, crna mat tekstura zidova i plafona i jarke nijanse pliša. Mekan tapacirani, pre svega udoban, nameštaj u kombinaciji sa „teškim“ elementima industrijskog stila predstavlja jasnu ideju „davanja duše strukturi“.
Na rasvetu u restoranu stavljen je akcenat, u prvom redu na prirodnu svetlost, što prijatniju za ljudsko oko i obedovanje u ovom prostoru. Veštačko svetlo restorana projektovano je s prilagođenom jačinom da što manje zamara goste, te na neki način odmor je za oko, nakon šetnje pod veštačkim jakim svetlima kojima raspolaže tržni centar. Lusteri i visilice su posebno rađeni za Brunch lounge, kao „custom made“ proizvodi, dajući ambijent koji odiše specifičnošću detalja.
Centralno mesto u rasporedu nameštaja zauzima četvorostrani separe, na koji poseban akcenat stavlja grupa lustera koja se nad njim proteže. Kao takav, predstavlja izuzetno primamljivo mesto za odmor i obedovanje. Frontalni zid sa slikama, kojima dominiraju intenzivne boje, prati ujedno materijale i notu nameštaja. Celom dužinom restorana prostiru se stakleni portali kojima se uspostavlja komunikacija s terasom, a ujedno se tako obezbeđuje dovoljna količina dnevnog svetla koje doprinosi prijatnoj atmosferi restorana tokom dana.
Projekat: Restoran Brunch lounge
Autor: Deep House Group
Lokacija: TC Promenada, Novi Sad
Realizacija: 2018. godina
Deep House Group je firma čiji su osnivači Miroslava Amidžić Ivan i Nikola Ivan. Godine 1998. Miroslava i Nikola uspešno izvode svoje prve arhitektonske projekte u Ukrajini, u Kijevu, gradu u kojem oni završavaju i studije na Nacionalnom univerzitetu građevinarstva i arhitekture. Današnji tim koji oni vode broji sedam arhitekata koji rade u oblasti projektovanja enterijera od početne faze modelovanja, preko renderovanja, tehničkih crteža, do završne faze u izvođenju projekta, nadzoru i posvećenosti do poslednjeg detalja.
Deep House Group je tim koji ima jedinstvenu filozofiju projektovanja. Bilo da ulazite u nov prostor, ili renovirate postojeći, možete se osloniti na naše iskustvo, od polazne ideje do poslednjeg detalja u projektu. Tim poseduje osvojeno treće mesto za najlepši stan Srbije i Crne Gore po Saint-Gobainu, 2009. godine, kao i sertifikat „Firma od poverenja“ za 2019. godinu.
Ne smemo dozvoliti da u zaborav padnu tradicionalna jela u kojima su uživali naši stari, mnogo pre otvaranja prve kafane u Srbiji. Da bi potpomogli...
pročitaj jošDa li je angažovnje radne snage iz inostranstva vaša sadašnjost ili budućnost – pitanje je sa kojim se sve češće susrećemo, posebno u ugostiteljsko...
pročitaj jošNema tog ugostiteljskog objekta koji nije bio suočen sa neprijatnošću koju donosi negativna Google recenzija. Ipak, sa njihovim eventualnim porasto...
pročitaj još