
Mesta se menjaju, ali dobri rituali ne moraju: Black’n’Easy, tvoj najbolji saputnik
Leto je vreme kada se menjaju lokacije, ali ne i navike koje volimo. Među njima, turska kafa zauzima posebno mesto. I dok se menjaju pejzaži i rita...
pročitaj jošItalijanski brend Bialetti, sinonim za tradicionalnu pripremu kafe i nezaobilazan u brojnim ugostiteljskim objektima, prodat je kineskom fondu Nuo Octagon. Novi vlasnici, porodica Pao-Cheng iz Hongkonga, obećavaju očuvanje identiteta i kvaliteta brenda vrednog 53 miliona evra.
Bialetti, poznat po revolucionarnom Moka Express aparatu (moka pot) iz 1933. godine, decenijama je oblikovao standarde pripreme kafe širom sveta i postao sinonim za Made in Italy.
View this post on Instagram
Iako novi vlasnici već imaju iskustva u razvoju renomiranih italijanskih brendova poput Venchi i Slowear, industrija sa pažnjom prati da li će se proizvodnja zadržati u Italiji ili će biti premeštena zarad smanjenja troškova, piše španski ABC.
Za ugostitelje i restorane, koji se oslanjaju na imidž autentičnosti i visokog kvaliteta, ova promena vlasništva otvara važno pitanje: da li će Bialetti ostati garant poznatog iskustva koje gosti očekuju? Budući razvoj događaja biće ključan za odluke o očuvanju standarda u ponudi vrhunske kafe.
CaféBar & Restoran Linkedin, Facebook i Instagram 📲 pratite nas za informacije i dešavanja u HoReCa sektoru
Kompanija VODAVODA i Košarkaški savez Srbije svečano su obeležili nastavak višegodišnjeg partnerstva, tako da će VODAVODA i na ovom Evropskom prven...
pročitaj jošKompanija Japan Brewery, prethodnica Kirina, osnovana je pre više od sto godina, 1885. godine. Godine 1907. kompanija Japan Brewery promenila je im...
pročitaj jošLeto je vreme kada se menjaju lokacije, ali ne i navike koje volimo. Među njima, turska kafa zauzima posebno mesto. I dok se menjaju pejzaži i rita...
pročitaj još