
Doncafé lansirao Džezversku, novu kafu za ljubitelje rituala i trenutaka koji traju
Od prvih kafana do Tik Tok-a, džezva je prešla dug put i menjala svoj izgled, ali nikad nije izašla iz mode i izgubila svoj šarm, jer sve nove i do...
pročitaj jošItalijanski brend Bialetti, sinonim za tradicionalnu pripremu kafe i nezaobilazan u brojnim ugostiteljskim objektima, prodat je kineskom fondu Nuo Octagon. Novi vlasnici, porodica Pao-Cheng iz Hongkonga, obećavaju očuvanje identiteta i kvaliteta brenda vrednog 53 miliona evra.
Bialetti, poznat po revolucionarnom Moka Express aparatu (moka pot) iz 1933. godine, decenijama je oblikovao standarde pripreme kafe širom sveta i postao sinonim za Made in Italy.
View this post on Instagram
Iako novi vlasnici već imaju iskustva u razvoju renomiranih italijanskih brendova poput Venchi i Slowear, industrija sa pažnjom prati da li će se proizvodnja zadržati u Italiji ili će biti premeštena zarad smanjenja troškova, piše španski ABC.
Za ugostitelje i restorane, koji se oslanjaju na imidž autentičnosti i visokog kvaliteta, ova promena vlasništva otvara važno pitanje: da li će Bialetti ostati garant poznatog iskustva koje gosti očekuju? Budući razvoj događaja biće ključan za odluke o očuvanju standarda u ponudi vrhunske kafe.
CaféBar & Restoran Linkedin, Facebook i Instagram 📲 pratite nas za informacije i dešavanja u HoReCa sektoru
U subotu, 7. juna, Beograd će ugostiti Belgrade Cocktail Festival - veliko okupljanje vodećih barmena iz Srbije, Centralne i Istočne Evrope, u orga...
pročitaj jošUniverzalni espreso martini već odavno dominira kao koktel sa kafom koji zbog savršene ravnoteže između slatkog likera i gorkih kofeinskih nota pru...
pročitaj jošU srcu severne Vojvodine, na tlu bogatom istorijom i vinogradarskom tradicijom, nalazi se Vinarija Čoka, simbol kontinuiteta, posvećenosti očuvanju...
pročitaj još