
Lavazza, jedinstvena priča o održivosti kafe
Lavazza fondacija kroz najfinije održive mešavine kafa, La Reserva de ¡Tierra! vodi vas na ukusno i mirisno putovanje oko sveta. Lavazza fondacija...
pročitaj jošItalijanski brend Bialetti, sinonim za tradicionalnu pripremu kafe i nezaobilazan u brojnim ugostiteljskim objektima, prodat je kineskom fondu Nuo Octagon. Novi vlasnici, porodica Pao-Cheng iz Hongkonga, obećavaju očuvanje identiteta i kvaliteta brenda vrednog 53 miliona evra.
Bialetti, poznat po revolucionarnom Moka Express aparatu (moka pot) iz 1933. godine, decenijama je oblikovao standarde pripreme kafe širom sveta i postao sinonim za Made in Italy.
View this post on Instagram
Iako novi vlasnici već imaju iskustva u razvoju renomiranih italijanskih brendova poput Venchi i Slowear, industrija sa pažnjom prati da li će se proizvodnja zadržati u Italiji ili će biti premeštena zarad smanjenja troškova, piše španski ABC.
Za ugostitelje i restorane, koji se oslanjaju na imidž autentičnosti i visokog kvaliteta, ova promena vlasništva otvara važno pitanje: da li će Bialetti ostati garant poznatog iskustva koje gosti očekuju? Budući razvoj događaja biće ključan za odluke o očuvanju standarda u ponudi vrhunske kafe.
CaféBar & Restoran Linkedin, Facebook i Instagram 📲 pratite nas za informacije i dešavanja u HoReCa sektoru
U svetu kafe, gde se kvalitet meri svakim gutljajem, mleko koje barista koristi može biti presudni faktor. Zato ne čudi što je Cremoso Latte tokom ...
pročitaj jošAdnan Kovačević je svoju profesionalnu karijeru započeo 2018. godine u kompaniji Coca-Cola HBC, na poziciji marketing specijaliste, gde je stekao s...
pročitaj jošPotencijalno najveći vinski skandal potresa Italiju. Naime, na trećem kanalu državne televizije u serijalu emisija na RAI3 iznešeno je niz optužbi ...
pročitaj još