Održan Coke Academy za HoReCa partnere
Na koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošNakon decenija širenja prave magije tokom praznika, na vrhu Deda Mrazove liste želja ove godine je čin ljubaznosti. Kampanjom “Svetu je uvek potreban Deda Mraz više”, Coca Cola slavi magiju ljubaznosti, darežljivosti i dobre volje širom sveta i podseća nas da duh Deda Mraza živi u svima nama svakoga dana.
Tokom ovogodišnjih praznika prepoznajemo da čak i najmanji gest ljubaznosti prema drugima može ugrejati srce i probuditi “unutrašnjeg Deda Mraza” u nama. Bilo da pomažemo komšiji, delimo poslednju flašicu Coca Cole ili pružamo pomoć nepoznatom prolazniku u nevolji.
Ovog novembra i decembra, kampanja će probuditi duh praznika i zajedništva i pokazaće kako se prava magija množi kada svako od nas prigrli svog “unutrašnjeg Deda Mraza” kroz novi kviz “Pronađi Deda Mraza u sebi” koji je dostupan na Coca Cola aplikaciji i mobilnim pretraživačima. Da biste učestovali u kvizu, potrebno je da preuzmete Coca Cola aplikaciju i odgovorite na pet jednostavnih pitanja.
U cilju da pronađe što više Deda Mrazova širom sveta, Coca Cola je kreirala kviz koji određuje koji si tip „unutrašnjeg Deda Mraza“. Nakon završetka kviza, kao deo prazničnog darivanja, Coca-Cola će donirati Crvenom krstu u vaše ime. Kako bi pokrenuli prazničnu magiju, kroz Coca Cola aplikaciju imate priliku da osvojite prazničnu kolekciju ukrasa ili kuhinjskih elemenata koji će učiniti vašu porodičnu večeru magičnom i dodatno će utopliti vaš dom.
Više informacija o nagradama pronađite ovde na linku.
Za Coca Colu, praznici su uvek predstavljali pravu magiju povezivanja, podstičući ljude da se okupe oko stola i uz flašicu Coca Cole podele mnogo više od obroka.
Na drugom Holavino sajmu oranž vina u dalekoj Kini, crveni traminac vinarije Bikicki ostvario fantastičan rezultat. Đorđe Bikicki je predstavio sv...
pročitaj jošIza 2 beogradska coffee bara, simboličnog naziva Osam, stoji bračni par, Elena i Stanislav. O njihovim počecima, konceptu, ponudi, razlici između R...
pročitaj jošSa svoja dva nova blenda kafe, Julius Meinl Srbija još jednom podiže nivo ugostiteljske ponude u Srbiji. Gloriette Gold i Danube Delight, nove kafe...
pročitaj još