Eventlin za portal
16.11.2023 Horeca oprema

Eventlin je savršena platforma za povezivanje restorana i gostiju

Eventlin je platforma koja omogućuje direktne rezervacije sa različitih digitalnih kanala, kao što su Google Search, Google Maps, TripAdvisor ili Instagram, na kojima se vaš restoran nalazi i najbrži i najkvalitetniji način povezuje restorane i njihove goste

„Eventlin je centralno mesto gde se sve rezervacije slivaju i restoranima štedi vreme i novac“

Eventlin je softversko rešenje, prvo na ovim prostorima, koje digitalno povezuje restorane i njihove goste. Gosti mogu brzo da rezervišu (bez poziva telefonom). Restoran automatski popunjava kapacitete i dobija potvrđene rezervacije. Više o ovoj, više nego korisnoj, platformi razgovaramo sa Majom Balaževski, predstavnicom Eventlin-a u Srbiji.
* Šta nam za početak možete reći o Eventlinu, jer deluje kao rešenje koje je vrlo brzo postalo izuzetno korisno velikom broju restorana?
Eventlin daje mogućnost direktne rezervacije sa različitih digitalnih kanala na kojima se vaš restoran nalazi. Što znači da gosti koji vas pronađu kroz Google search, Google Maps, Instagram, Trip Advisor ili Michelin Guide, ili se nađu na vašoj veb stranici, mogu direktno na tom kanalu i da naprave svoju rezervaciju.
Ovakva široka pokrivenost omogućava restoranima da svojim gostima pruže brzo i praktično iskustvo, bez obzira koju od ovih platforma koriste. Eventlin ima sveobuhvatan pristup koji poboljšava vidljivost restorana i olakašava rezervacije, dve ključne stvari za uspešne ugostitelje u današnjem digitalnom svetu koji žele da funkcionišu po savremenim zapadnim standardima.
Osoblje restorana postavlja svoje parametre – kapacitet, maksimalan broj gostiju, vreme kašnjenja, cene, itd. – kao u klasičnom poslovanju. Zatim po njihovim parametrima naš sistem radi za restoran, i konstantno prihvata i šalje potvrđene informacije 24h dnevno.
* Po kom principu funkcioniše vaš softver?
Dok gosti imaju opciju da rezervacije naprave na različitim mestima, Eventlin je za restorane jedno mesto na koje se sve te rezervacije slivaju. Što znači da neće morati da gube vreme i bave se rezervacijama sa svakog kanala pojedinačno.
Kako to sve izgleda? Restoran bira dostupne kanale na kojima želi da bude prisutan i sa kojih će primati rezervacije. Naš tim rešava tehničke stvari oko povezivanja sa tim kanalima, a restoran na kraju dobija jedinstvenu digitalnu knjigu svih rezervacija na jednom mestu. Zaposleni dobijaju obaveštenja o novim rezervacijama putem SMS-a i imejla, a sve se nalazi i u Manager delu platforme.

Eventlin baner

„Naša glavna svrha je da pomognemo ugostiteljima da se usredsrede na pružanje nezaboravnog iskustva gostima“

* Vi partnerima nudite brojne prednosti. Počevši od značajno veće vidljivosti na Internetu, preko lakšeg kreiranja rezervacija, pa do borbe sa no-show rezervacijama (kada gost napravi rezervaciju pa se na pojavi).
Naša platforma zaista donosi različite prednosti našim klijentima. Prvo, povećavamo vidljivost restorana na internetu, što je posebno korisno za privlačenje gostiju iz inostranstva, jer mogu da nađu ono što im je potrebno na jeziku koji razumeju. Dakle, uklanjamo jezičku barijeru.
Zatim, omogućavamo elektronsko kreiranje rezervacija, što ne samo da štedi vreme za naše korisnike, već i povećava broj potencijalnih rezervacija jer je mnogo brže i zgodnije nego zvanje telefonom, i za goste, i za zaposlene u restoranima.
Najvažnije od svega, potvrda rezervacija putem imejla sa provernim kontakt podacima značajno smanjuje broj no-show rezervacija, odnosno mogućnost da se gosti ne pojave u zakaznom terminu. Sve ovo poboljšava efikasnost poslovanja restorana i omogućava bolje upravljanje kapacitetima, što je od suštinskog značaja za uspešno poslovanje.
* Ali to nije sve. S obzirom da Eventlin sistem “poznaje” goste još prilikom kreiranja rezervacije restorani dobijaju daleko veći uvid i informacije o novom gostu.
Naša ideja je da maksimalno iskoristimo prednosti tehnologije u prikupljanju informacija. Zato smo i razvili sve ove aspekte platforme. Informacije daju restoranima velike mogućnosti, jer oni onda imaju priliku da se potpuno prilagode svojim gostima i pruže vrhunsku uslugu. To vodi ka povećanju broja zadovoljnih gostiju koji će se onda i češće vraćati i preporučivati ih dalje.
Osoblje restorana ovako može da dobije specifične informacije o svom gostu. Na primer, ako imaju posebne zahteve u ishrani (alergije, vegetarijanska ili veganska jela), koja su im omiljena jela ili pića, da li imaju lojalti kartice, koliko često dolaze, ili koliko troše po poseti, kao i istoriju poseta restoranu.

Eventlin reklama za portal

„Eventlin se ne bavi kupovinom niti (pre)prodajom proizvoda ili usluga za rezervacije“

* Da razjasnimo, Eventlin ne kupuje niti (pre)prodaje proizvode ili usluge za rezervisanje. Zainteresovani gost plaća direktno ugostiteljskom objektu, a Eventlin može da ima ulogu u omogućavanju plaćanja.
Upravo tako, Eventlin  se ne bavi kupovinom niti (pre)prodajom proizvoda ili usluga za rezervacije. Gosti plaćaju direktno ugostiteljskom objektu, dok Eventlin može da ima ulogu u pojednostavljivanju procesa plaćanja. Naša glavna svrha je da pomognemo ugostiteljima da se usredsrede na pružanje nezaboravnog iskustva gostima, dok mi preuzimamo brigu oko optimizacije njihovih kapaciteta i procesa, razumevanja potreba gostiju, boljeg angažovanja njihove ciljne grupe i korišćenja podataka za dalji rast i razvoj.
* Pored osnovne usluge rezervacija i upravljanja stolovima, na koje još načine Eventlin unapređuje poslovanje u ugostiteljstvu?
Na primer, Eventlin vam pomaže da bolje angažujete svoju publiku kroz različite marketinške kampanje i promocije, ili izradu kvalitetne veb-stranice, kako bi privukli više gostiju, ali i povećali lojalnost. Ili ako organizujete događaje u svom objektu, naša platforma olakšava upravljanje i promociju događaja, uključujući i online prodaju karata. Smatramo da su podaci koje prikupljamo ključ, i da ćemo pomoću njih omogućiti ugostiteljima da bolje razumeju svoje poslovanje kroz analizu podataka, identifikaciju trendova i donošenje informisanih odluka. Jako nam je bitno i da omogućimo jednostavnu i efikasnu implementaciju, pa se svi naši proizvodi se lako integrišu sa postojećim sistemima i tehnologijama.

AUTOR: SVETISLAV STOJANOVIĆ

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije