12.12.2022 Hoteli

Rituals Cosmetic – hotelska kozmetika sa 5 zvezdica

Firma Vibacom već punih 17 godina posluje u regionu a poslednjih godinu dana i na teritoriji Srbije gde smo se predstavili sa četiri svetska brenda: Rituals Cosmetics, Bvlgari guest collection, Rubbermaid i Corby

Rituals Cosmetics je spoj prirodnih sastojaka i italijanskog dizajna

Rituals Cosmetics je trenutno najbrže rastući kozmetički brend u svetu sa preko 1000 svojih prodajnih mesta u preko 111 zemalja sveta. Ono čime smo naročito ponosni je B corp setrifikat koji dokazuje da smo izuzetno posvećeni kako očuvanju i razvoju životne sredine tako i medjuljutskih odnosa. Potpuno prirodna kozmetka proizvedena u Evropskoj uniji koja je dermatološki ispitana, bez veštačkih dodataka, teških metala za šta posedujemo sertifikate renomiranih svetskih laboratorija. Spoj prirodnih sastojaka i talijanskog dizajna ambalaže čini je jednom od najprihvaljivijih hotelskih kozmetičkih linija. Rituals kozmetika nije samo hotelska kozmetika već brend koji pruža čitav koncept od osveživača prostora koji svojim aromama pospešuje prvi utisak, preko čaja kao pića dobrodošlice, osveživača prostora u spreju kao dodatak HSK, mini poklon setova kao znak dobrodošlice gostu od strane hotela, poklon setova koje gost može da kupi dragoj osobi prilikom odjave, zatim kozmetike za sobe sa pet proizvoda sapun, šampon, gel za tuširanje, losion ze telo, regeneratora za kosu dostupne u 30ml i 300ml kao i litarske dopune.

Šta hoteli više koriste 30 ili 300ml

Trenutni trend u svetu su dispenzeri od 300ml. Naši dispenzeri pored italijanskog dizajna proizvedeni su od reciklažne ambalaže što čini još jedan korak u zaštiti našeg proizvoda i životne sredine. Svi dispenzeri su dopunjivi a dopune su u litarskom pakovanju i veoma praktične i jednostavne za dopunu. Postavku držača koji su takodje reciklažni sa antiteft sistemom (protiv krađe) vrši naš stručni tim metodom lepljenja, a ne bušenja pločica čime štitimo Vaš hotel od trajnog uništenja pločica.

Brend benefit ili trošak za hotel

Složićete se sa mnom da hoteli sa 4 i 5* ne bi trebali da koriste kozmetiku koja cenovno spada u jeftinije, a što nije tako retka pojava kod nas. Takvu odluku hoteli opravdavaju smanjenjem troškova i budžeta. Nažalost, u ovim teškim vremenima jednu stvar smo smetnuli sa uma, a to je da se uspeh hotela ne meri finansijskim bilansom na kraju godine već brojem zadovoljnih gostiju. Praviti bilo kakave ustupke i rezove u delu asortimana koje gost koristi su nedopustivi. Uostalom razliku u kategorizaciji sobe čini kvalitet tj. luksuz samog sadržaja. Gost na dolasku u hotel sa 4 i 5* očekuje da će u sobi imati luksuzniji nameštaj, krevet, posteljinu, peškir, kozmetiku od hotela sa 3 i manje zvezdica. Znate i sami da mnogi poznati hotelski lanci poštujući i braneći svoje brend standarde ne dozvoljavaju da njihovi hoteli pomenuti asortiman kupuju od lokalnih distributera već ih uslovljavaju da uvoze od distrubutera sa kojima imaju goblani ugovor o snabdevanju. Sve ovo za njih je dosta skuplje i komplikovanije ali su svesni koliko je važno zadržati kvalitet bas u delu asortimana koje gost direktno koristi a naročito hoteslka kozmetika. Dobra vest je da se pojavom Rituals kozmetike na našem tržišu ova slika sve više menja jer je u pitanju brend koji ima veoma dobro izbalansiran odnos cene i kvaliteta, čime su i naši saradnici prijatno iznenađeni. Imati brendiranu kozmetiku u našem slučaju ne znači i imati veliki budžet za istu.

Poruka

Sam koncept Rituals Kozmetike je mnogo širi od ovoga što sam ja pomenuo zato predlažem da me svi hoteli i restorani koji su zainteresovani za saradnju kontaktiraju na mail [email protected]. Hajde zajedno da promenimo poražavajuću cinjenicu da gosti u našim hotelima nose i koriste svoju kozmetiku znajući da će ih u sobi sačekati kozmetika takvog kvaliteta da ni samo osoblje hotela je nikad ne bi koristio, kao da šef kuhinje nikad ne bi jeo jela sa svog menija zbog lošeg kvaliteta namirnica.

Nikola Andonov, izvršni direktor Vibacom Srbija
E-mail: [email protected]
Tel: 0655488773
Web: www.vibacom.rs

AUTOR: NIKOLA ANDONOV

FOTO: VIBACOM

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije