Održan Coke Academy za HoReCa partnere
Na koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošCoca Cola je krajem februara lansirala Starlight, novi okus Cole inspirisan svemirom. Prvi novi proizvod nove inovativne platforme Coca Cola Creations, pokrenut je kako bi brend ostao na prvom mestu u pop kulturi.
Danima se nagađalo kakvog će ukusa biti Starlight. Neki su na internetu pronašli fotografije pakovanja i na osnovu dizajna i naziva pokušali pretpostaviti o čemu se radi. Jedna od prihvaćenijih teorija je bila da će Starlight imati ukus maline, jer prema novinskom članku iz Gardijana od pre desetak godina, naučinici tvrde da centar naše galaksije ima ukus maline i miriše na rum.
Coca Cola u najavi kaže da Starlight ima ukus „koji podseća na sedenje oko logorske vatre i gledanje zvezda, kao i osvežavajući efekat koji simbolizue hladnoću putovanja u svemir“.
Sve u svemu, Starlight je izuzetno dobro pogođen naziv za piće, jer najuticajniji biznismeni i vizionari poput Ričarda Brensona, Džefa Bezosa i Ilona Maska, oživljavaju snove o osvajanju svemira.
Što se tiče ukusa, predviđanja sa malinom su se ostvarila jer se osećaju note crvenog voća, ali i cimeta, čokolade i vanile. U svakom slučaju javnost je zaintrigirana, a rezultati ovog projekta će se videti uskoro.
Večno pitanje je kako je moguće da pića od žitarica, agave, šećerne trske, pa i krompira, budu po popularnosti ispred destilata koji nastaje od voć...
pročitaj jošNovogodišnji praznici donose posebnu čaroliju, a ništa ne oličava slavlje bolje od boce šampanjca ili kvalitetnog penušavog vina. Osim što simboliz...
pročitaj jošPavel Erankevich je pre dve godine preuzeo poziciju generalnog direktora Carlsberg Srbija grupe, koja obuhvata tržišta Srbije, Bosne i Hercegovine,...
pročitaj još