Kraljica 14 šljivova rakija iz Destilerije Zarić u Top 25 spirita na svetu
Na ovogodišnjem Spirits Selection by Concours Mondial de Bruxelles, jednom od najprestižnijih svetskih takmičenja jakih alkoholnih pića, srpska rak...
pročitaj jošProizvodni kapacitet Destilerije Zarić je oko milion litara godišnje. Kako su nam rekli, u rakiju stavljaju samo najkvalitetnije voće. Zarićeva Kraljica je jedina rakija sa geografskim poreklom, što znači da je šljiva od koje je prave najboljeg i doslednog stepena kvaliteta.
Dobra rakija mora da bude bistra, a aroma voćke od koje je napravljena mora da dominira u ukusu. Dobra, prava šljivovica, kada se stavi na svetlo – na dnu čaše ima tamni krug. A da bi bila dobra, rakija mora da se čuva, odnosno da odleži, u kvalitetnom hrastovom buretu. Rakija koja je provela malo vremena u hrastovom buretu ima lake voćne note i note lekovitog bilja. Iz takvih rakija prosto izbija svežina trave i planinskog vazduha.
Što duže stoji u hrastovom buretu, rakija dobija gušću, kremastiju strukturu. U ukusu je moguće prepoznati na desetine aroma koje asociraju na prirodu. Stručnjaci iz Zarića kažu da te vrhunske rakije, pravljene sa pažnjom, znanjem i ljubavlju, veoma liče na karipske kvalitetne rumove ili viski iz planinskog dela Škotske.
Autohtone sorte šljiva u strogo kontolisanom procesu prerade iznedrile su ovu sjajnu rakiju. Njen buke podseća na najbolje francuske konjake. Konzumira se rashlađena ili umereno ugrejana.
Nagrade: Spirits Selection by Concours Mondial de Buxelles
2018 – zlatna medalja
2019 – zlatna medalja
Voće: šljiva požegača, trnovača i crvena ranka
Jačina alk. 42,0% vol.
Pakovanje: 0,7 l i 0,03 l
Ovo je luksuzna rakija vrhunskog kvaliteta izraženog ukusa i mirisa na plod maline, namenjena hedonistima. Konzumira se rashlađena na podrumskoj temperaturi. Proglašena za jednu od 15 najboljih rakija sveta. Objavljeno u novembru 2018. u francuskom časopisu Les Meilleures eaux-de-vie de fruit au monde.
Voće: malina vilamet
Jačina alk. 40,0% vol.
Pakovanje: 0,7 l i 0,03 l
Nikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj jošDanas počinje ASI takmičenje za najboljeg sommeliera u Evropi, Africi i Bliskom istoku. Ovaj događaj se održava svake tri godine i organizuje ga As...
pročitaj jošEstonski somelijer Mikk Parre je pobednik takmičenja ASI Best Sommelier of Europe, Africa & Middle East. Drugo mesto je osvojila francuska takm...
pročitaj još