Održan Coke Academy za HoReCa partnere
Na koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošDruga po redu akademija MixoLogic, namenjena zaposlenima u ugostiteljskom sektoru koji žele da usavrše svoje veštine i steknu sofisticirana znanja učeći od najboljih u ovoj oblasti, okupila je 50 polaznika.
Tokom šestodnevne edukacije, koju je organizovala kompanija Coca-Cola HBC Srbija, polaznici su imali priliku da uče kako obogatiti ukus koktela sa tonikom, u čemu je tajna upotrebe prirodnih sastojaka, na koji način se pravi craft tonik sirup, da se upoznaju sa konceptom nultih gubitaka u baru, ali i sa osnovama kafe kulture i brojnim drugim temama od značaja za profesionalne barmene i bariste. Po završetku MixoLogic Akademije, svi polaznici dobili su sertifikat.
Organizacijom posebne akademije za ugostiteljski sektor, Coca-Cola HBC Srbija još jednom potvrđuje ne samo da je HoReCa partner od poverenja, već i da je posvećena podizanju standarda u ugostiteljstvu.
„Ulaganje u znanje uvek je najbolja investicija, ali i podrška. Kroz MixoLogic akademiju pružamo podršku upravo budućim majstorima miksologije, da uče od respektabilnih stranih, ali i domaćih predavača i budu u toku sa svetskim trendovima u svojoj oblasti. Uz najprepoznatljiviji portfolio na tržištu, kao i jedinstveni prostor za edukaciju, koji zovemo 24/7 Akademija, imamo veliku snagu i odgovornost da donesemo najnovije trendove i podelimo iskustva, gradeći tako nove generacije uspešnih majstora“, rekao je Radosav Vujadinović, brend ambasador u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.
Nakon dve uspešne realizacije progama MixoLogic akademije, naredni ciklus obuke planiran je u prvoj polovini ove godine.
Born in Italy, shared everywhere. Možete biti u Rimu, Beogradu, Londonu, Berlinu, Njujorku ili Valdobijadeneu. Odmah iza ugla vašeg doma ili kil...
pročitaj jošNovogodišnji praznici donose posebnu čaroliju, a ništa ne oličava slavlje bolje od boce šampanjca ili kvalitetnog penušavog vina. Osim što simboliz...
pročitaj jošVečno pitanje je kako je moguće da pića od žitarica, agave, šećerne trske, pa i krompira, budu po popularnosti ispred destilata koji nastaje od voć...
pročitaj još