Negroni je najprodavaniji klasični koktel na svetu u 2024.
Negroni je, treću godinu zaredom, apsolutni pobednik među klasičnim koktelima po rezultatima prodaje svetskih barova. Negroni je najprodavaniji kl...
pročitaj jošOd osnivanja 1919. godine Rauch je ostala porodična firma već četiri generacije. Motivisani zaposleni i stalna borba za visok kvalitet predstavljaju osnovu uspeha, a Rauch ne predstavlja isključivo kao kompaniju koja je prijatelj porodice već i kao jednog od vodećih proizvođača voćnih sokova u Evropi.
Rauch Serbia postoji već 20 godina, a o situaciji u ovoj firmi smo razgovarali sa Ivicom Sarićem, Country HoReCa & Petrol menadžerom.
„U našoj zemlji imamo fabriku za preradu voća i fabriku za punjenje gotovih proizvoda brendova Rauch i Red Bull za ceo region. Zadnjih 10 godina zastupamo Bacardi & Martini grupu u Srbiji i Crnoj Gori koja je u vlasništvu Bacardi familije. Namerno spominjem vlasništvo familija jer ta činjenica daje sigurnost i brigu o zaposlenima u teškom i izazovnom periodu u kojem se nalazimo. Brendovi iz našeg asortimana su premium, poznati i sa dugom tradicijom koji su preživeli i teža vremena u prošlosti. Posle perioda korone su doživeli rekordni rast prodaje i problem nabavke dovoljnih količina iz uvoza jer nisu sve zemlje imale isti put oporavka posle korone“.
* Kako se borite sa trenutnim izazovima prouzrokovanih rastom cena koje se reflektuju na volumen, manjkom sirovina, energenata i problema sa uvozom/izvozom?
Naša snalažljivost u nabavci i prognoziranju se isplatila za sve brendove osim Patron tequile koja je usled rekordne prodaje mogla da zadovolji samo USA tržište, a Evropa je dobijala minimalne količine koje smo prodavali u istom danu. Bacardi & Martini asortiman ima godišnji cenovnik i nema izmena dok Rauch ima polugodišnju reviziju cenovnika. Komercijalna politika je čvrsta što znači da štitimo HoReCa kanal prodaje od retail cenovnih ispada.
* Vaša predviđanja za dolazeću godinu kad je tržište u pitanju?
Posle rekordne prošle godine imamo ovu koja je pre zadnjeg kvartala prestigla prošlu, tako da smo optimisti i imamo velika očekivanja za predstojeću 2023. godinu.
* Recite nam nešto više o planovima i budućim potezima, na koji način ćete razvijati biznis?
Nastavljamo da slušamo konzumente, HRC partnere i distributere, da pratimo trendove i nove ideje. U periodu korone pomagali smo im da pregrme težak period, a sad svi zajedno slavimo rekordne rezultate.
Nikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj jošDanas počinje ASI takmičenje za najboljeg sommeliera u Evropi, Africi i Bliskom istoku. Ovaj događaj se održava svake tri godine i organizuje ga As...
pročitaj jošPriprema kafe je umetnost, ali i vrhunska veština, a Julius Meinl trening centar idealno mesto da je savladate! Svaki iskusan ugostitelj zna da ...
pročitaj još