Počinje sa radom Julius Meinl trening centar za bariste
Julius Meinl Srbija u svakom obraćanju napominje dva ključna faktora za uspešan rad lokala, a to su: Kafa je osnovni proizvod u ugostiteljstvu i l...
pročitaj jošDa je kafa popijena u društvu, u omiljenom kafeu, nešto što nam podiže raspoloženje i čini svakodnevicu lepšom i uzbudljivijom – znamo, onako, instinktivno. Ali neko se potrudio da o istraži zašto su nam ti rituali važni i koliko nam je baš to nedostajalo tokom godine pandemije iza nas.
Julius Meinl, vodeći evropski proizvđač kafe, okupio je tim istraživača koji je anketirao građane četiri evropska grada Londona, Beča, Milana i Bukurešta i pitao ih baš to – šta za vas znači kafa popijena u društvu, ili solo, u kafeu u koji volite da dolazite?
Više od 80 odsto ispitanih je reklo da kafa u kafeu sa prijateljima, čak i sa neznancima, poboljšava njihovo raspoloženje. Ipak, dva podatka se izdvajaju i mogu da nam ukažu na neke buduće trendove. Prvo, izračunato je da smo zbog zatvorenih lokala propustili oko 13 milijardi trenutaka za druženje i prilika za upoznavanje! Impozantano! A drugo, što može da ukaže na neke promene u našem ponašanju ubuduće – čak trećina ljudi je rekla da bi sada pre stupilo u kontakt sa nepoznatom osobom nego pre korone. Zanimjivo. Psiholozi koje je Julius Meinl konsultovao prilikom ovog istraživanja kažu da je to potpuno očekivano i da je godinu i po dana fizičke distance učinilo da nam potreba za kontaktom bude primarna.
Ove rezultate Julius Meinl je iskoristio da organizuje veliku kampanju širom Evrope – „Say Hello!“ kojoj se pridružila i Srbija. Naime, kompanija je vlasnicima lokala sa kojima sarađuje poklonila određenu količinu espreso kafe a oni će, zauzvrat, gostima poklanjati vaučere za besplatan Julius Meinl espreso! Win win situacija za obe strane, i za ugostitelje i za ljubitelje kafe, što je cilj Julius Meinl brenda.
View this post on Instagram
Generalna direktorka za Julius Meinl Austriju, Christina Meinl poručuje: „Želimo da ponovo okupimo svet nakon što nas je pandemija razdvojila.“
Akcija u Srbiji pod sloganom „Reci, ćao!“ traje 11. 12. i 13. juna i tokom ta tri dana možete u kafićima koji su se pridružili akciji, uz jedan kupljeni espreso, dobiti vaučer za dva besplatna. Svoj vaučer možete iskoristiti do 15. juna u istom kafeu da popijete kafu sa prijateljem koga dugo niste videli ili možda sa potpunim neznancem i započnete novo ludo prijateljstvo. Na ovom linku pogledajte koji lokali učestvuju i gde možete dobiti vaučer za besplatnu kafu.
Uživajte u malim trenucima jer upravo oni čine velike stvari i daju smisao životu!
Magazin Drinks International je juče predstavio svoj izbor za najugledniji vinski brend na svetu. U ovom, četrnaestom po redu izboru akademije učes...
pročitaj jošKafa je odavno verni saputnik svakog vozača, a pre nekoliko godina posetioci NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica dobili su još jedan razlog da ...
pročitaj jošBlue Jack Daniel’s Single Malt je najnoviji destilat jedne od najvažnijih američkih destilerija. Jack Daniel’s Single Malt sa distinktivnom modrom ...
pročitaj još