Da kvalitet pobeđuje čak i u ovako teškim situacijama svedoči i primer brenda Barcaffe. O tome, između ostalog, priča Nikola Mandić, Brand Building Manager Barcaffe za Sr, BiH, SM i CG. O protekloj godini naš sagovornik kaže.
„HoReCa tržište beleži blagi oporavak u odnosu na početak pandemije. Glavni izazov je ograničenje kapaciteta ugostiteljskih objekata. Jedan od vidova dodatne zarade može biti kafa za poneti koja beleži primetan rast prodaje u proteklih godinu dana“.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji u prošloj godini.
Proizvod koji se posebno ističe je Barcaffe espresso Single Origin India koji je sredinom oktobra dobio zlatnu medalju na međunarodnom takmičenju International Coffee Tasting u Italiji. Single Origin je posebna oznaka za kafu vrhunskog kvaliteta koja potiče iz određene zemlje ili regiona, te u sebi nosi prepoznatljive ukuse i arome tog geografskog područja.
„Trinaesta zlatna medalja je dokaz da smo održali brend na samom vrhu“
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu.
Kao proizvođaču, zadatak nam je da stalno pratimo trendove i inovacije kako bismo dali novu vrednost na sve konkurentnijem tržištu. I u 2022. godini, pored inovacija, stremićemo još boljem kvalitetu kako bismo zadovoljili istančan ukus naših vernih potrošača. Trinaesta zlatna medalja svedoči da smo uspeli održati brend na samom vrhu što se tiče kvaliteta, ali postavljamo sebi još veće ambicije.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili.
Ponuda je zaista odlična i može se naći za svakoga ponešto što našu zemlju i svrstava u turistički atraktivnu destinaciju. Ponosimo se činjenicom da se u velikom broju referentnih restorana može popiti upravo šoljica vrhunskog Barcaffe espressa.
Post Views: 2.247
AUTOR: SVETISLAV STOJANOVIĆ
FOTO: BARCAFFE