Pfanner voćni sokovi, ovog puta u limenkama
Pfanner, autrijski brend vrhunskih sokova, je već dugi niz godina prisutan na tržištu Srbije. Pfanner novi ukusi savršeni za HoReCa sektor Pfann...
pročitaj jošProšle godine, pored vodećih Italijanskih brendova, porodici Mayrex se pridružio i austrijski brend Pfanner. Sokovi napravljeni sa velikom pažnom prilikom samog izbora, prerade i flaširanja voća, a tokom više od 160 godina uz inovacije, razvoj i kontinuirano usavršavanje, Pfanner je stekao poverenje miliona potrošača.
Mayrex u svoj asortiman Pfanner sokova za leto priprema osvežavajući napitak od lubenice, sa 30% voćnog sadržaja i preko potrebnim vitaminom C.
Energetska vrednost ovog napitka je 57kcal na 100 ml. Sa sadržajem vode od oko 90%, lubenica je omiljena širom sveta zbog svog karaktera koji gasi žeđ. Pfannerov napitak od lubenice – savršeno zaokružen naznakama jabuke i aronije – daje vam nepogrešiv letnji osećaj u tečnom obliku!
Ime Pfanner u svetu označava porodicu, kompaniju, brend i filozofiju: Dati sve od sebe radi proizvodnje visokokvalitetnih sokova koristeći darove prirode. Ljudi, njihove potrebe i u ovom slučaju ukus, užitak, zdravlje i osveženje u središtu su ove filozofije. To znači da na svakom nivou proizvodnog procesa primenjuju najviše standarde kvaliteta, što osiguravaju stalnim praćenjem i kontrolama.
U kompaniji su nam prekli da vode veliku pažnju prilikom odabira, prerade i pakovanja voća. Veruju da su inovacije, razvoj i kontinuirano usavršavanje odraz živog brenda. Ova poslovna filozofija je izdržala test vremena, te ne čudi da je Pfanner tokom više od 160 godina stekao poverenje miliona potrošača.
Na drugom Holavino sajmu oranž vina u dalekoj Kini, crveni traminac vinarije Bikicki ostvario fantastičan rezultat. Đorđe Bikicki je predstavio sv...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj jošIza 2 beogradska coffee bara, simboličnog naziva Osam, stoji bračni par, Elena i Stanislav. O njihovim počecima, konceptu, ponudi, razlici između R...
pročitaj još