Filip Meter: Streetfood je doživeo ozbiljan procvat u kvalitetu
Filip Meter, General Manager Spices of the World doo, se u tradicionalnoj prednovogodišnjoj anketi osvrnuo na situaciju u našem HoReCa sektoru i na...
pročitaj jošZačinite život je internacionalni slogan korporacije „Kikkoman“. Bazira se na principu da Kikkoman ujedinjuje 300 godina staru japansku tradiciju proizvodnje sosa od soje i moderan, zdrav stil života. Naš brend polazi od premise da će potpunim i obogaćenim ukusima svet biti pun radosti prema hrani, što je upravo ono što Kikkoman sos od soje radi.
Veoma je popularan, visoko-cenjen i prirodno fermentisan začin koji obogaćuje kuhinje celog sveta. Upotreba prirodno fermentisanog sosa od soje stvara jedinstveno iskustvo ukusa kao rezultat Umami komponenata koje sadrži.
Kikkoman pomaže ljudima iz celog sveta da začine sreću života i promoviše internacionalnu razmenu gastronomske kulture.
Shodno ovoj filozofiji, Kikkoman proizvodi u svetu su poznati po besprekornom kvalitetu i jedinstvenom ukusu.
Uoči otvaranja 31. „Jutro“ radnje u okviru METRO trgovačke franšize, kompanija je pokrenula i novi sajt posvećen ovom programu, sa idejom da to bud...
pročitaj jošNakon serije izlaganja u drugoj polovini 2023. i u prvim mesecima 2024, što na svetskim sajmovima (Milano, Longarone, Rimini) tako i na domaćim reg...
pročitaj jošMETRO Cash & Carry Srbija otvorio je novi objekat u Šapcu, na novoj adresi (Severna transverzala 19) u značajno većem prostoru. "METRO svoj fo...
pročitaj još