
Legendarni duo: BACARDÍ & Coca-Cola ujedinjeni u novom RTD koktelu
Pripremite se da isprobate istorijski ukus. Bacardi Limited i The Coca-Cola Company udružili su snage da predstave BACARDÍ & Coca-Cola, klasiča...
pročitaj jošViše od 600 mladih učestvovalo je u besplatnom vebinaru “Mental Skills trening: Tips&Tricks za prevazilaženje stresa” kojim je započeta šesta sezona nacionalnog projekta Coca-Cola podrška mladima.
Kako da se nose sa stresom i koje tehnike mogu da primenjuju u njegovom prevazilaženju i očuvanju mentalnog zdravlja, bile su okosnica ovog izuzetno važnog treninga namenjenog mladima do 30 godina.
Vesna Kostić, osnivačica Mindfulness centra Beograd i Teodora Miljković, komunikacijska ekspertkinja i preduzetnica, na Instagramu poznatija kao laylareiko, prenele su svoja znanja i iskustva mladima kako da prevaziđu razočaranja i anksioznost kada krenu u potragu za zaposlenjem i pronalaženju sopstvenog životnog puta.
Sa jedne strane, Vesna Kostić je pružila stručne savete na koji način da prepoznamo reakcije organizma na stres, koje su tri ključne tačke u njegovoj identifikaciji koje će pomoći da ga savladamo. Teodora Miljković prenela je sopstveno iskustvo, poručujući mladima da je pravilna organizacija vremena izuzetno važna u prevazilaženju stresa i da je to najznačajnija „meka“ veština koju poslodavci traže.
Da je tema aktuelna i da je mladima veoma važno da nauče tehnike prevazilaženja stresa, pokazuje ne samo broj učesnika, već i utisci polaznika.
„Predavanja su premašila moja očekivanja, jer sam dobila fantastične smernice na koji način da se nosim sa stresom. On je na žalost sve češće prisutan u našoj realnosti i smatram da o ovoj temi treba više i sadržajnije govoriti. Veoma se radujem što je Coca-Cola HBC Srbija prepoznala aktuelnost problema i ponudila nam korisne smernice. Jedva čekam naredna predavanja, jer je ovo najbolje utrošenih dva sata“, kazala je Sara Jovanović, jedna od učesnica vebinara.
Ovo je prvi u nizu ovogodišnji vebinar, a posebno kreirane obuke i predavanja, sa brojnim vrhunskim stručnjacima, nastavljaju se do kraja godine.
Program Coca-Cola Podrška mladima kreiran je sa ciljem da se osnaže mladi i da im se pruži podrška da uspešno započnu svoju karijeru ili osnuju svoj sopstveni biznis. Projekat iz godine u godinu potvrđuje važnost neformalnog obrazovanja i daje mogućnost mladim ljudima da pristupe brojnim sadržajima i usvoje znanja koja su im nedostupna prilikom formalnog obrazovanja. Realizovana predavanja i materijali dostupni su i besplatno na sajtu coca-colapodrskamladima.com.
U distributivnom centru u Novom Sadu, kompanija CORP JVJV počela je sa obeležavanjem deset godina postojanje brenda Antico Sapore na tržištu Srbije...
pročitaj jošRetko se za neki proizvod koji se vodi u kategoriji ekoloških proizvoda može reći da pravi smanjenje troškova. Nova linija hotelske kozmetike Botan...
pročitaj jošSilbo je svoje mesto na tržištu izgradio kroz distribuciju proizvoda široke potrošnje i svojim partnerima pruža kompletnu uslugu logistike, skladiš...
pročitaj još