Schweppes krunisao novog šampiona u pravljenju koktela
Bartending zanimanje oduvek je sa sobom nosilo izvesnu dozu nesputanog šarma i mistične dopadljivosti. Prefinjena tehnika, uglađeni maniri i visoko...
pročitaj jošDirektor Heinekena Dolf Van den Brink je u intervjuu za „Financial Times“ komentarisao trenutno stanje sa troškovima u industriji piva. Inflacija izazvana poskupljenjem sirovina i transporta dramatično je digla troškove masovne proizvodnje piva. Nije za utehu što je pivarska industrija među prvima upozoravala na nadolazeću inflaciju.
“U 24 godine karijere nisam video ništa slično“, rekao je Van den Brink u intervjuu za’Financial Times“. “Nema modela kojima možemo ublažiti efekte ovakve inflacije. Ovo je jednostavno izvan svih gabarita. Totalno ludilo!“, rekao je potpuno iskreno i dodao da predviđa da će cjena krigle piva rasti u proseku 15 procenata, ali naglašava da je to vrlo konzervativna procena, što bi značilo da bi rast mogao biti daleko veći.
U nastavku je izjavio kako je brzina oporavka Heinekena nakon pandemije još neizvesna jer je teško proceniti kakav će uticaj povećanje cena imati na prodaju piva i da li će na nju i dalje uticati i pandemija. Heineken je objavio da je cena njihovog piva prodatog u Europi prošle godine porasla u proseku za 4,3%, delom zbog prelaska na veći udeo premium piva, a delom zbog ponovnog otvaranja barova i pabova.
No, prodaja je rasla puno više, pa Heineken, kao i drugi veliki pivari, računa da bi rast prometa mogao poništiti deo uticaja inflacije.
Bartending zanimanje oduvek je sa sobom nosilo izvesnu dozu nesputanog šarma i mistične dopadljivosti. Prefinjena tehnika, uglađeni maniri i visoko...
pročitaj jošSajam BrauBeviale jedan je od najvećih svetskih sajmova specijalizovanih za industriju piva, vina, alkoholnih i ostalih pića, sa snažnim fokusom na...
pročitaj jošPriprema kafe je umetnost, ali i vrhunska veština, a Julius Meinl trening centar idealno mesto da je savladate! Svaki iskusan ugostitelj zna da ...
pročitaj još