28.12.2023 Drink

Knjaz Miloš je u 2023. dobio novu mladost, vitalnost i relevantnost

Kompanija Knjaz Miloš u proteklih nekoliko godina brojnim inovacijama u portfoliju, optimizacijom poslovanja i ulaganjem u tim funkcionalnih eksperata, napravila je pravi preokret u poslovanju i transformisala se u lidera u proizvodnji vode i napitaka na teritoriji Zapadnog Balkana.

Uspešna godina za Knjaz Miloš

Sveobuhvatni portfolio krčio je svoj put i u ugostiteljskim objektima, gde su novim i rebrendiranim proizvodima vrata otvarali dobro poznati brendovi kompanije Knjaz Miloš, Aqua Viva i Guarana. U razgovoru sa HoReCa menadžerom kompanije Knjaz Miloš, Markom Gojkovićem sumirali smo prošlu godinu, ali smo se i dotakli planova za 2024.
„Iza nas je, što se HoReCa sektora tiče, uspešna i lepa godina. Bilo je izazova sa kojima smo se svi suočavali, a na koje su ugostitelji i hotelijeri odgovorili hrabrošću i inventivnošću, donoseći pregršt novih formata i mogućnosti nama kao svojim partnerima, i naravno, na prvom mestu, gostima. Doživeli smo pravi procvat širom zemlje u pogledu mogućnosti i možemo da stanemo rame uz rame sa liderima u tom pogledu“.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Knjaz Miloš (@knjaz.milos)

„Srećni smo što se institucija nacionalnih restorana i kafana dodatno osnažuje“

* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji?
Pričamo o ugostiteljstvu, što znači da se odgovor na pitanje sam nameće i glasi – „Knjaz Miloš“. Srećni smo što se institucija nacionalnih restorana i kafana dodatno osnažuje, što našem Knjazu daje novu mladost, vitalnost i relevantnost u najveselijim momentima druženja. S druge strane, deo naše sveobuhvatne ponude je i Pepsi portfolio, pa smo, radeći sa globalnim brendovima, osvajali i neka nova mesta uživanja u našim proizvodima – bioskope, fast food objekte… Posetioci ugostiteljskih objekata to uveliko primete, pa svojim očekivanjem dostupnosti Pepsija sami učvršćuju njegovu poziciju.

Marko Gojković Knjaz Miloš

„Broj naših saradnika na Pepsi portfoliju već u prvoj godini se višestruko uvećao“

* Možete li nam ukratko otkriti koji su planovi vašeg HoReCa segmenta?
Plan nam je da nastavimo sa strategijom koju smo postavili i negovanjem snažnih prijateljstava u HoReCa kanalu, gde se broj naših saradnika na Pepsi portfoliju već u prvoj godini višestruko uvećao. Cilj nam je da dobrom ponudom i razumevanjem potreba pomognemo partnerima da ostvare svoje ciljeve, stvarajući tako i našim brendovima – lokalnim i globalnim – prostor za rast.

Marko Gojković Knjaz Miloš

Marko Gojković
HoReCa menadžer Knjaz Miloš

OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu

AUTOR: SVETISLAV STOJANOVIĆ

FOTO: KNJAZ MILOŠ

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije