Mayrex jača lance nabavke i logistiku za HoReCa sektor
Firma Mayrex d.o.o. posluje od 1993. godine, sa sedištem u Batajnici i do dana današnjeg struktura i vizija ove porodične firme je ostala ista. Ma...
pročitaj jošKompanija Knjaz Miloš u proteklih nekoliko godina brojnim inovacijama u portfoliju, optimizacijom poslovanja i ulaganjem u tim funkcionalnih eksperata, napravila je pravi preokret u poslovanju i transformisala se u lidera u proizvodnji vode i napitaka na teritoriji Zapadnog Balkana.
Sveobuhvatni portfolio krčio je svoj put i u ugostiteljskim objektima, gde su novim i rebrendiranim proizvodima vrata otvarali dobro poznati brendovi kompanije Knjaz Miloš, Aqua Viva i Guarana. U razgovoru sa HoReCa menadžerom kompanije Knjaz Miloš, Markom Gojkovićem sumirali smo prošlu godinu, ali smo se i dotakli planova za 2024.
„Iza nas je, što se HoReCa sektora tiče, uspešna i lepa godina. Bilo je izazova sa kojima smo se svi suočavali, a na koje su ugostitelji i hotelijeri odgovorili hrabrošću i inventivnošću, donoseći pregršt novih formata i mogućnosti nama kao svojim partnerima, i naravno, na prvom mestu, gostima. Doživeli smo pravi procvat širom zemlje u pogledu mogućnosti i možemo da stanemo rame uz rame sa liderima u tom pogledu“.
View this post on Instagram
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji?
Pričamo o ugostiteljstvu, što znači da se odgovor na pitanje sam nameće i glasi – „Knjaz Miloš“. Srećni smo što se institucija nacionalnih restorana i kafana dodatno osnažuje, što našem Knjazu daje novu mladost, vitalnost i relevantnost u najveselijim momentima druženja. S druge strane, deo naše sveobuhvatne ponude je i Pepsi portfolio, pa smo, radeći sa globalnim brendovima, osvajali i neka nova mesta uživanja u našim proizvodima – bioskope, fast food objekte… Posetioci ugostiteljskih objekata to uveliko primete, pa svojim očekivanjem dostupnosti Pepsija sami učvršćuju njegovu poziciju.
* Možete li nam ukratko otkriti koji su planovi vašeg HoReCa segmenta?
Plan nam je da nastavimo sa strategijom koju smo postavili i negovanjem snažnih prijateljstava u HoReCa kanalu, gde se broj naših saradnika na Pepsi portfoliju već u prvoj godini višestruko uvećao. Cilj nam je da dobrom ponudom i razumevanjem potreba pomognemo partnerima da ostvare svoje ciljeve, stvarajući tako i našim brendovima – lokalnim i globalnim – prostor za rast.
Marko Gojković
HoReCa menadžer Knjaz Miloš
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
Estonski somelijer Mikk Parre je pobednik takmičenja ASI Best Sommelier of Europe, Africa & Middle East. Drugo mesto je osvojila francuska takm...
pročitaj jošNa drugom Holavino sajmu oranž vina u dalekoj Kini, crveni traminac vinarije Bikicki ostvario fantastičan rezultat. Đorđe Bikicki je predstavio sv...
pročitaj jošBarcaffè Espresso ponovo je ostvario izvanredan uspeh na prestižnom takmičenju International Coffee Tasting 2024, osvojivši dve zlatne medalje u ko...
pročitaj još