Počinje sa radom Julius Meinl trening centar za bariste
Julius Meinl Srbija u svakom obraćanju napominje dva ključna faktora za uspešan rad lokala, a to su: Kafa je osnovni proizvod u ugostiteljstvu i l...
pročitaj jošSedmostruki prvak Formule 1, Luis Hamilton, predstavio je svoje bezalkoholno piće, koje je razvio u saradnji sa saosnivačem i glavnim destilerom Case Lumbre Ivanom Saldamom. Piće se zove Almave, radi se od plave agave i u gotovo svakom pogledu oponaša tekilu, osim što nema ni promil alkohola.
Tekila je omiljeno Hamiltonovo piće, pa se dosetio kako da je približi i onima koji ne konzumiraju alkohol. Učinilo mu se da na tržištu postoji potreba upravo za takvom, bezalkoholnom tekilom jer sve više ljudi smanjuje ili potpuno ukida unos alkohola. Casa Lumbre sa kojom se udružio u projektu, poznata je po Montelobosa meskalu i likeru od pomorandže Alma Fince. Cilj im je bio stvoriti alternativu tekili prepunu ukusa i tradicije.
“Na tržištu je velika potreba za kvalitetnim alternativama alkoholnim pićima. Ljudi ne žele uvek piti alkohol, ali ne žele praviti kompromise oko ukusa. Zato nam je bilo važno u proizvod uključiti agavu koja odražava ukus konvencionalne tekile”, rekao je Hamilton u predstavljanju Almavea.
Almave je jedini bezalkoholni proizvod koji koristi plavu agavu, naglašava Hamilton. Proizvodi se od istih sirovina kao i tekila i destiluje u Meksiku. Sve je isto kao kod proizvodnje tekile osim što preskaču fermentaciju, fazu u kojoj nastaje alkohol. Zato se Almave ne može deklarisati kao tekila, ali donosi karakter tekile. Almave dolazi u dve varijante. Almave Ámbar ima note pečene plave agave, slatke karamele i prženog drveta i napravljen je da se pije sam. Almave Blanco je čisti izraz plave agave i kreiran je kao baza za lažne Margarite, Palome ili druge virgin koktele.
Julius Meinl Srbija u svakom obraćanju napominje dva ključna faktora za uspešan rad lokala, a to su: Kafa je osnovni proizvod u ugostiteljstvu i l...
pročitaj jošOsvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošMagazin Drinks International je juče predstavio svoj izbor za najugledniji vinski brend na svetu. U ovom, četrnaestom po redu izboru akademije učes...
pročitaj još