![Mixeri za barmene front](https://cafebarrestoran.rs/wp-content/uploads/2024/05/Mixer-za-barmene-front-370x280.jpg)
Mixeri za barmene: Three Cents u Coca-Cola portfoliju
Porodica premium craft mixera Three Cents je odnedavno dostupna HoReCa zajednici u Srbiji. U misiji da bude vodeći 24/7 partner za osveženje, kompa...
pročitaj jošProjekat „Vlasina – čista ljubav“, koji je prošle godine pokrenuo Coca-Cola sistem, dobitnik je posebne nagrade za doprinos razvoju lokalne samouprave i zajednice, u izboru renomiranog magazina Diplomacy & Commerce.
„Vlasina – čista ljubav“ projekat nastao je kao odgovor na potrebu da se što široj javnosti predstavi netaknuta i jedinstvena priroda vlasinskog kraja, njegova istorijska, kulturna i gastronomska bogatstva, kao i da se osnaže lokalni turistički privrednici. Na taj način, Coca-Cola sistem i partneri na projektu, opština Surdulica, Turistička organizacija Surdulica i Kabinet ministra za razvoj nedovoljno razvijenih opština, dali su snažan vetar u leđa održivom turističkom razvoju ove lokalne zajednice.
„Za nas u kompaniji, Vlasina nije samo naš drugi dom. To je i predeo zaista očaravajuće lepote, koji zaslužuje posebno mesto na turističkoj mapi Srbije. Zato je bilo uživanje pripremati ovu inicijativu i osmišljavati sa našim partnerima šta je to što je vlasinskom kraju i ljudima najpotrebnije. Osnaženi lokalni privrednici i njihovi biznisi su najveća nagrada, a drago mi je što je naša čista ljubav prepoznata i kroz Diplomacy & Commerce posebnu nagradu“, kazala je Nina Elezović, direktorka za korporativne poslove i održivost u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.
„Vlasina-čista ljubav“ pružila je šansu lokalnim privrednicima u ugostiteljstvu da unaprede svoje biznise. Zahvaljujući besplatnim radionicama, oni su od renomiranih predavača učili kako da usavrše svoj promotivni nastup, koriste najsavremenije digitalne alate i društvene mreže za prezentaciju, ali i kako da podignu standard i kvalitet usluga.
Nakon radionica, svi ugostitelji koji su prošli edukaciju dobili su profesionalne fotografije i video materijale svojih objekata, koji su svoje mesto našli na posebnom sajtu www.vlasina-cistaljubav.rs.
Hagn Weingut, austrijska vinarija, prošle nedelje je predstavila četiri svoja vina. Na prezentacij su učestvovali vinski stručnjaci, distributeri, ...
pročitaj jošOd dana kada se pojavio na policama barova Hendrick's je osvojio srca ljubitelja džina, a Wall Street Journal ga je 2003. imenovao najboljim džinom...
pročitaj jošTradicija kuće Hennessy duga više od 250 godina, neizbrisivo je utkana u samu srž nastanka industrije jakih pića, posebno vinskih brendija. ...
pročitaj još