Zašto Booking kasni sa isplatama?
Najpoznatija platforma za rezervaciju smeštaja Booking, već mesecima ne isplaćuje novac mnogim hotelima i drugim partnerima širom sveta, navodi bri...
pročitaj jošPoslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede Srbije HORES organizuje XIII međunarodnu naučno-stručnu konferenciju „Hotelska kuća“, 4. i 5. decembra 2021. godine, u hotelu „Mona“, na Zlatiboru. Ovogodišnja tema konferencije je: „Hotelska industrija i turizam u postkovid periodu – nova normala“.
Na svečanom otvaranju „Hotelske kuće“, u subotu, 4. decembra 2021. godine u 12.00 časova, govoriće Dunja Đenić, pomoćnik ministra trgovine, turizma i telekomunikacija, i Marija Labović, direktor Turističke organizacije Srbije.
Cilj naučno-stručne konferencije je povezivanje obrazovno-naučnih ustanova, istraživača i stručnjaka iz privrede, istraživačkih ustanova i nadležnih državnih institucija, radi razmene rezultata iz teorijskih istraživanja, kao i razmene iskustava iz praktičnih istraživanja u oblasti turizma i hotelijerstva. Cilj ovogodišnje konferencije je da pomogne u pronalaženju novih rešenja u poslovanju tokom krize prouzrokovane globalnom pandemijom COVID–19.
Tokom „Hotelske kuće“, eminentni naučnici i ugledni privrednici, predstaviće 25 naučno-stručnih radova o novim dostignućima, inovacijama u hotelijerstvu i turizmu, analizirati mnogobrojne probleme i posledice prouzrokovane globalnom pandemijom COVID–19, čime će doprineti afirmaciji hotelske industrije.
Verujemo da će naučno-stručna konferencija „Hotelska kuća“, svojim naučnim rezultatima, uticati na dalji razvoj hotelske industrije i turizma, i pozitivno uticati na državu u stvaranju boljeg poslovnog ambijenta ka uspešnom poslovanju ugostiteljsko-turističke delatnosti.
Doživite pravu lepotu uživanja u životu, pravu Dolce Vitu na obali Jadranskog mora uz nezaboravan boravak u luksuznom Royal hotelu prestižne hotels...
pročitaj jošVrnjačka Banja je od prošle nedelje bogatija za još jedan atraktivan turistički objekat jer je hotel Kocka otvorio vrata za svoje prve goste. ...
pročitaj jošKrevet može poboljšati ili pokvariti percepciju o hotelu, jer je to često najvažniji deo boravka gosta. Prema istraživanjima, čak 81% osoba kaže da...
pročitaj još