Srušen hotel Sajam u Novom Sadu, sledi gradnja poslovne desetospratnice
Novosadski hotel Sajam je potpuno srušen da bi se na njegovom mestu sagradila desetospratna poslovna zgrada, a soliter će graditi firma MD Ventures...
pročitaj jošKvalitetan hotelski znakovni jezik doprinosi zadovoljstvu gosta
Signalizacija je oduvek bila jedna od najvažnijih karakteristika hotela, koja je presudno uticala na iskustvo korisnika hotela. Odgovarajuće oznake ne samo da pomažu pri navigaciji unutar objekta, već goste informišu o uslugama i aktivnostima, kao što je spa, wellness i restoranski prostor. U isto vreme, prepoznatljiv dizajn oznaka može čak uticati na poboljšani identitet brenda samog smeštaja.
U nastavku ćemo sagledati kako odgovarajuća signalizacija može poboljšati iskustvo korisnika objekta i kako pomoću nje možete povećati iskorišćenost kapaciteta vašeg hotela. U isto vreme, pružićemo vam nekoliko dodatnih saveta koje možete primeniti na vođenje hotela i nadograditi signalizaciju na jednostavan i kreativan način.
Postavite table sa natpisima koje pokazuju lokaciju vašeg hotela na različitim tačkama duž puta i obezbedite odgovarajuću veličinu spoljne hotelske table
Postoje dve vrste spoljnih znakova. Prva, oznake koje ukazuju na lokaciju objekta – uključujući table sa uputstvima kako doći do hotela, hotelsku spoljnu tablu, kao i oznake koje se odnose na spoljnu infrastrukturu hotela, koje se uglavnom nalaze u okviru većih odmarališta i kompleksa. Što se tiče znakova koji ukazuju na lokaciju hotela, oni moraju biti jasno vidljivi na putu, postavljeni sa pravilnim razmakom. Takođe, ovu vrstu znakova treba redovno održavati. Ako se vaš hotel nalazi u udaljenom području, adekvatna signalizacija tj. postavljeni znakovi trebalo bi da su vidljivi iz najmanje jednog obližnjeg grada. Na taj način olakšavate putnicima da vas pronađu, što rezultira pozitivnim prvim utiskom. Ne treba isključiti mogućnost da napravite selfi-spot gde je postavljena tabla, što može podstaći goste na integraciju putem društvenih mreža, čime ostvarujete dodatnu vidiljivost i dobijate potencijalne goste.
Postavite adekvatnu infrastrukturnu signalizaciju u svim zajedničkim prostorijama, od recepcije do salona.
Jedan od najvažnijih koraka koji će povećati iskorišćenost kapaciteta vašeg objekta je da svaka dostupna usluga bude dobro obeležena u svim delovima objekta. Uobičajena zabluda u većini hotela je postavljanje tabli samo na ulazu u objekte ili samo na recepciji. Tako korisnici prilikom posete ne budu informisani o dostupnim uslugama, pa ih zato i ne iskoriste. Iz tog razloga, trebalo bi da proverite da li ste postavili dovoljno jasno istaknutih tabli koje ukazuju na uslugu u svim zajedničkim korišćenim prostorima – od recepcije do hola i foajea, ili čak neke od spoljašnjih prostorija vašeg hotela, kada je u pitanju odmaralište. Ovo će posetiocima ponuditi jasnu informaciju o dostupnim uslugama, što će uticati na povećano korišćenje istih.
SAVET: Postavite interaktivnu mapu hotela na recepciju, gde putnici mogu biti obavešteni o svim hotelskim objektima i gde se oni nalaze. Pored toga, dodajte par saveta koji će kod gosta izazvati dodatno interesovanje za pronalaženje i korišćenje prostora.
Oznake u hodnicima treba da budu jasne i razumljive, jer posetioci treba da lako pronađu broj sobe. U gradskim hotelima sve table treba da počinju od lifta, dok u odmaralištima oznake treba da počinju od recepcije.
Uverite se da je signalizacija u hodnicima vidljiva i razumljiva. Ako želite digitalnu tehnologiju, preporučujemo da koristite touch table. Iako može izgledati čudno, signalizacija u hodnicima igra ključnu ulogu u stvaranju poznatog osećaja za posetioca. Zato, ovoj vrsti označavanja treba posvetiti najveću pažnju. Ako nudite korišćenje kafe aparata ili uslugu peglanja na spratu neophodno je da to označite jasnim i razumljivim natpisom tj. istaknite oznake da budu uočljive. Naravno, ako želite da hodnicima date digitalni pečat, možete koristiti i digitalnu signalizaciju, koja ne samo da će vašem hotelu dati moderniji izgled već će vam olakšati i operativni deo održavanja sistema.
SAVET : Postavite par naznaka na glavnim mestima u hodniku kako biste naveli goste da isprobaju prepoznatljivo jelo u hotelskom restoranu, poseban doručak ili desert za vreme korišćenja spa prostora.
Postavite dovoljno tabli koje upućuju na prostore restorana i bara, kako biste gostima ponudili jasnu informaciju o mogućnosti korišćenja
Označavanje restorana je od izuzetne važnosti, naročito ako se odnosi na restoran koji služi obroke po principu švedskog stola. Tada postoji jaka potreba da se korisnici hotela upute ka ukusnom obroku bez dodatnog zapitkivanja i traganja po hotelu. Prilikom prvog obroka u toku dana, doručka, koji se u većini objekata služi na bazi švedskog stola, svi uključeni elementi treba da budu jasni i pravilno obeleženi, tako da gosti ne moraju da traže proizvod koji žele. Istovremeno, hotelijeri treba da obrate pažnju na oznake proizvoda, jer bi trebalo da budu u potpunosti informativni. Naravno, slova moraju biti čitljiva i odgovarajuće veličine. Ovi saveti važe za sve obroke na bazi švedskog stola, uključujući ručak i večeru.
SAVET: Pojačajte vidljivost restorana tako što ćete posebno istaći oznaku koja ukazuje na pogodnost doručka ili ručka, kao što je zdrav obrok, ne bi li ste zadržali interesovanje gostiju. Takođe, u liftu možete postaviti oznaku za rush hour na bazi švedskog stola.
Osigurajte lako kretanje vaših gostiju ka wellness & spa prostoru, prateći oznake za đakuzi, sobe za masažu, bazene itd.
Wellness & spa prostorima je izuzetno potrebna pravilno postavljena signalizacija u čitavom objektu, kako bi te usluge bile maksimalno iskorišćene. Spa se obično sastoji od niza usluga kao što su zatvoreni ili spoljni bazeni, sobe za masažu, đakuzi, hamam, fitnes centar, koji oblikuju wellness sadržaj vašeg hotela. To znači da gosti treba da budu u mogućnosti da se kreću po hotelu bez utiska da će, ako krenu dalje od glavnog hodnika, nestati u lavirintu. Zbog toga, hotelijeri treba da se postaraju da svi objekti i prostori budu jasno obeleženi tj. da table jasno upućuju goste ka wellness ili spa uslugama. Omogućavajući gostima da se slobodno kreću, značajno smanjujete operativne troškove i povećavate zadovoljstvo gostiju.
Kompanija EKO Serbia sa zadovoljstvom predstavlja uzbudljivu EKO Smile nagradnu igru, koja kupcima na EKO benzinskim stanicama pruža priliku da osv...
pročitaj jošU svetu hotelijerstva i ugostiteljstva, prvi utisak je ključan. Gosti očekuju besprekorno opeglanu posteljinu, peškire, zavese, stolnjake, salvete ...
pročitaj još