Branko Vučković: „Ojačani akvizicijom Finlandia votke otvaramo novo poglavlje rasta“
Branko Vučković, direktor sektora za alkoholna pića i kafu u Coca-Cola HBC Srbija i Crna gora, nam otkriva sve inovacije koje je njegov sektor real...
pročitaj jošKreativnost i inovativnost utkanu u proizvod čiji je vrhunski kvalitet prioritet. Izuzetna sirovina sa plantaža širom sveta i spori tradicionalni način prženja kafe čine je prepoznatljivom među ljubiteljima tog napitka. Kafu koja se kao sirovina izvozi u 19 i konzumira kroz lanac „Caffe Vergnano 1882” šopova u preko 20 zemalja sveta prepoznaće vaši gosti i poželeće da i iznova uživaju u intenzivnoj aromi Cremoso, Decaf, Intenso, Crema ili Classico kafe.
Nikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj jošPod sloganom "Okusi mladost, iskusi avanturu", u vinariji "Tikveš" u Kavadarcima održano petnaesto izdanje Festivala mladog vina - jedan od najpres...
pročitaj jošMONIN, francuska kompanija koja proizvodi sirupe i likere, primećuje da je poslednjih nekoliko godina đumbir postao jedan od najpopularnijih ukusa ...
pročitaj još