Sonja Kapetanović šlarafija

Spisak hotela koji su prepoznali kvalitet Schlarafia vrhunske opreme za spavanje

Šlarafija, domaći renomirani brend koji skoro čitav vek proizvodi vrhunsku opremu za spavanje odavno je etabliran među građanstvom koje preferira visoko kvalitetne proizvode i neguje kulturu življenja. Zapravo, ova kompanija je možda i najzaslužnija za podizanje svesti stanovništva o značaju zdrave postelje, a i sami priznaju da je ovaj put trajao decenijama i da su tokom njega angažovali eksperte iz različitih medicinskih i tehnoloških grana.

2 Šlarafija jastuk

Sonja Kapetanović: „Mnogi domaći turistički objekti pružaju gostima bolju postelju od svetskih hotelskih lanaca“

U B2B segmentu, koji je prevashodno orijentisan ka turističkim objektima, prisutni su skoro 20 godina na tržištu regiona ali i u inostranstvu, a koji su izazovi kao i posebnosti kada je snabdevanje hotela u pitanju govorimo sa Sonjom Kapetanović, direktorkom marketinga i prodaje u Šlarafiji.
* Na čemu se zasniva Šlarafijin koncept „Proizvod+Usluga“, po kom ste prepoznatljivi među turističkim domaćinima?
Ovaj koncept smo bazirali na iskustvu koje smo sticali decenijama i prepoznavanju potrebe klijenata za dodatnim znanjima i rešavanjem njihovih pojedinačnih problema. Mi svakako nismo obični ponuđači opreme za spavanje, ne samo zbog načina proizvodnje, patenta izdatog od strane Zavoda za intelektualnu svojinu, posedovanju sertifikata i standarda, već i zbog individualnog pristupa klijentima čak i u B2B segmentu. To znači da u pre-sale periodu vršimo konsultacije u pogledu izbora opreme prema tipu i kategorizaciji smeštajnog objekta, klimatske regije, sezonosti rada, vrste ponuđenih sadržaja, tehničke opremljenosti objekta i broja soba. Naravno, ispunjavamo i posebne zahteve usmerene ka ciljnoj grupi gostiju i konačno, prema budžetu koji je namenjen za opremanje. Krevete, baze, podloge za spavanje, higijenske zaštitne navlake, naddušeke, jastuke i prekrivače izrađujemo u bilo kojoj dimenziji i u skladu sa predloženom recepturom i isporučujemo ih u dogovorenom roku. U post-sale periodu održavamo kontakt i dajemo preporuke za održavanje, vršimo korektivne i dodatne usluge po potrebi (inserteri, aneksi za visoke spavače, korekcije udobnosti po zahtevima gostiju, dopune „pillow menu“) i predlažemo optimalni rok za zanavljanje postelje u zavisnosti od stepena ekspolatacije, klimatskih uslova ili promena u kategorizaciji objekta.

3 Šlarafija jastuk krevet FRONT

„U mnoge hotele ušli smo upravo na zahtev gostiju“

* Koliko je po vašem iskustvu razvijena svest hotelijera o važnosti kvalitetne postelje?
Iako je još uvek na vrlo niskom nivou u odnosu na stanovništvo Zapadne Evrope ili SAD, primećuju se značajni pomaci pre svega u suštinskom razumevanju pojma kvaliteta spavanja, pa onda i dobro koncipirane postelje. Do skora se samo govorilo o udobnosti, a zahvaljujući zalaganju stručnjaka iz Šlarafije danas naši građani traže i higijensku održivost i dugotrajnost. To uspevamo da prenesemo i na menadžere housekeepinga kroz pojedinačne razgovore, naročito posle pandemije koja je katalizovala promenu u percepciji i primeni higijenskih mera. Ono što je svojevrstan paradoks jeste da mnogi vlasnici ili menadžeri manjih hotela, vinarija, turističkih domaćinstava više polažu na kvalitet ručno izrađene postelje od probranih materijala, nego veliki hotelski lanci.

4 Šlarafija krevet dušek

„Na naše ručno rađeno jezgro dobija se čak 15 godina garancije!“

* Koja je prednost domaćeg prozvođača premium opreme za spavanje u odnosu na strane ponuđače?
Ne postoji segment u pogledu proizvoda ili pružene usluge koji nam ne daje prednost, a to se odnosi na kvalitet ručne izrade, primenu najsavremnijih materijala, potpunu prilagodljivost u pogledu dimenzija, oblika, recepture, pa čak i posebno dizajniranih etiketa. Naravno, klijentu stavljamo na raspolaganje naše znanje i stručnost. Podrazumeva se i brz rok izrade, garancija (na naše patentom zaštićeno ručno rađeno jezgro dobija se čak 15 godina garancije), brz i uvek dostupan servis (u slučaju oštećenja, progorevanja i sl) i konačno prepoznatljivost brenda kome su desetine hiljada korisnika već dale poverenje
* Kakva je vaša lista referenci i koji se hoteli nalaze na njoj?
Naša lista je interesantna ne toliko zbog obima koliko zbog tipa smeštajnih objekata koji se na njoj nalaze. Najviše poverenja nam daju hoteli, vinarije, etno domaćinstva i svi oni imaju jednu zajedničku osobinu: u fokus svog poslovanja stavljaju zadovoljstvo kljenta koji im se zbog toga iznova vraćaju. U mnoge hotele ušli smo upravo na zahtev gostiju koji su, naviknuti na spavanje na vrhunskoj opremi za spavanje, tražili i preporučivali baš Šlarafiju,  ali bilo je i obrnutih slučajeva gde su menadžeri i vlasnici hotela za svoje goste tražili ono na čemu i sami kod kuće spavaju. Ono na šta smo posebno ponosni je što su sve započete saradnje nastavljene i kroz naredne projekte ili kroz zanavljanja, što potvrđuje da je Šlarafija pouzdan partner u opremanju.

Šlarafija oglas

Hoteli koji su prepoznali Šlarafija kvalitet

Hotel Prag – Beograd
Hotel Natalija Residence – Beograd
Hotel Zeder – Zemun
Mećavnik – Drvengrad
Hotel Royal Mountain – Divčibare
Vinarija Aleksandrović – Topola Oplenac
Hotel Terme 36,6 – Priboj
Hotel Crown Plaza – Beograd
Constantine The Great – Beograd
Prezident – Kovilovo
Hotel Majestic – Beograd
ApartHotel – Jahorina
Hotel ABC – Leskovac
Garni hotel 018 IN – Niš
LE Petit Piaf – Beograd
Holiday Inn – Beograd
MK Mountain Resort – Kopaonik
Nobel – Beograd
Hotel Zira – Beograd
Hotel Pullman – Soči
Hotel Mercure – Soči
Hotel Bellevue – Bečići
Hotel Heritage Grand – Perast
Hotel Herceg Novi – Herceg Novi
Hotel Centre Ville – Podgorica
Hotel Caspian Riviera Grand Palace – Aktau Kazakhstan

AUTOR: JOVANA LJUBIŠIĆ

FOTO: SCHLARAFIA

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije