
Julius Meinl: Kafa je mnogo više od napitka za razbuđivanje
Poslednjih godina, ona je postala i stil života, tema ozbiljnih diskusija, zvezda društvenih mreža, a sve više i povod ljudima da uspore i opuste s...
pročitaj jošKristina Meinl, izvršna direktorka Julius Meinl, predstavnica pete generacije porodice Meinl u Beogradu.
Sa grupom izvršnih direktora iz cele Evrope i regiona u poseti Beogradu je bila i Kristina Meinl, izvršna direktorka kompanije u Austriji i predstavnica pete generacije porodice Meinl, koja ovaj posao razvija i uspešno ga vodi duže od vek i po.
„Prvi put sam u Beogradu, ali vrlo dobro znam koliko se kod vas ceni kvalitetna kafa. Čak znam i kakvu kafu volite da pijete! To je srednje ka tamno pečena kafa, u kojoj je dobro balansirana gorčina i kiselost“, kaže ona.
A za to što smo izgradili ukus kad je kafa u pitanju, u velikoj meri je zaslužan baš Julius Meinl koji je tržištu ponudio kvalitetnu kafu i raznovrsne ukuse, predstavio i neke nove načine služenja i serviranja kafe.
Zajedno sa kolegama iz drugih zemalja obišla je Trening centar i tom prilikom rekla da je Beograd regionalni centar za obuku i lansiranje novih Julius Meinl ukusa i da će domaći HoReCa sektor, zahvaljujući tome, biti na izvoru svetskih trendova u ovoj industriji.
Kristinin predak, Julius Meinl I, još je krajem XIX veka otvorio pržionicu kafe u Beču, prvu u Evropi. Sve ostalo postaće istorija jednog fantastičnog porodičnog biznisa koji se prilagođavao svim epohama i koji danas, u 70 zemalja sveta, uspešno širi tzv. „kulturu bečkih kafea“, koncept uživanja u kafi koji je na UNESCO listi nematerijalne svetske baštine.
„Srbija je prepoznata po vrlo dobroj ugostiteljskoj ponudi, ne samo u regionu, već i šire, a kafa je uvek važan deo te ponude. Gosti dolaze tamo gde je dobra kafa, jednostavno“, kaže ona. To dobro razumeju i vlasnici i menadžeri hotela, restorana i kafe barova jer su uvideli da dobra ponuda kafe utiče na kompletan utisak koji gosti ponesu iz njihovih lokala. Bogatstvo ponude kafa i čajeva Julius Meinl, atraktivne i vrhunski dizajnirane šoljice, koncept serviranja kafe – sve ono što vole gosti, zavoleli su i oni kod svog dobavljača.
Julius Meinl Srbija najveći je distributer kafe i čaja u domaćem HoReCa sektoru sa tržišnim udelom od skoro 25 odsto i posluje u Srbiji duže od 10 godina.
Julius Meinl posluje duže od 160 godina i jedna je od najvećih i najuspešnijih porodičnih biznisa na svetu. Ova poznata kafa se pije u više od 70 zemalja sveta. Julius Meinl je poznat po svom programu saradnje sa zajednicama proizvođača kafe u Ugandi i Kolumbiji, kroz koji im pomaže da unapređuju svoje porodične biznise i čine ih održivim kroz generacije.
U svetu kafe, gde se kvalitet meri svakim gutljajem, mleko koje barista koristi može biti presudni faktor. Zato ne čudi što je Cremoso Latte tokom ...
pročitaj jošCon Te je porodična destilerija nastala nakon duže tradicije amaterskog bavljenja proizvodnjom vina i voćnih destilata. Verujući da imaju šta da po...
pročitaj jošPripremite se da isprobate istorijski ukus. Bacardi Limited i The Coca-Cola Company udružili su snage da predstave BACARDÍ & Coca-Cola, klasiča...
pročitaj još