![Julius Meinl prezentacija nove kafe](https://cafebarrestoran.rs/wp-content/uploads/2024/05/Julius-Meinl-prezentacija-nove-kafe-370x280.jpg)
Probali smo Julius Meinl Costarica specialty coffee
Sredinom aprila u Julius Meinl Trening centru u Zemunu organizovan je Open Day za kupce na kojem je predstavljena nova Julius Meinl specialty coffe...
pročitaj jošKristina Meinl, izvršna direktorka Julius Meinl, predstavnica pete generacije porodice Meinl u Beogradu.
Sa grupom izvršnih direktora iz cele Evrope i regiona u poseti Beogradu je bila i Kristina Meinl, izvršna direktorka kompanije u Austriji i predstavnica pete generacije porodice Meinl, koja ovaj posao razvija i uspešno ga vodi duže od vek i po.
„Prvi put sam u Beogradu, ali vrlo dobro znam koliko se kod vas ceni kvalitetna kafa. Čak znam i kakvu kafu volite da pijete! To je srednje ka tamno pečena kafa, u kojoj je dobro balansirana gorčina i kiselost“, kaže ona.
A za to što smo izgradili ukus kad je kafa u pitanju, u velikoj meri je zaslužan baš Julius Meinl koji je tržištu ponudio kvalitetnu kafu i raznovrsne ukuse, predstavio i neke nove načine služenja i serviranja kafe.
Zajedno sa kolegama iz drugih zemalja obišla je Trening centar i tom prilikom rekla da je Beograd regionalni centar za obuku i lansiranje novih Julius Meinl ukusa i da će domaći HoReCa sektor, zahvaljujući tome, biti na izvoru svetskih trendova u ovoj industriji.
Kristinin predak, Julius Meinl I, još je krajem XIX veka otvorio pržionicu kafe u Beču, prvu u Evropi. Sve ostalo postaće istorija jednog fantastičnog porodičnog biznisa koji se prilagođavao svim epohama i koji danas, u 70 zemalja sveta, uspešno širi tzv. „kulturu bečkih kafea“, koncept uživanja u kafi koji je na UNESCO listi nematerijalne svetske baštine.
„Srbija je prepoznata po vrlo dobroj ugostiteljskoj ponudi, ne samo u regionu, već i šire, a kafa je uvek važan deo te ponude. Gosti dolaze tamo gde je dobra kafa, jednostavno“, kaže ona. To dobro razumeju i vlasnici i menadžeri hotela, restorana i kafe barova jer su uvideli da dobra ponuda kafe utiče na kompletan utisak koji gosti ponesu iz njihovih lokala. Bogatstvo ponude kafa i čajeva Julius Meinl, atraktivne i vrhunski dizajnirane šoljice, koncept serviranja kafe – sve ono što vole gosti, zavoleli su i oni kod svog dobavljača.
Julius Meinl Srbija najveći je distributer kafe i čaja u domaćem HoReCa sektoru sa tržišnim udelom od skoro 25 odsto i posluje u Srbiji duže od 10 godina.
Julius Meinl posluje duže od 160 godina i jedna je od najvećih i najuspešnijih porodičnih biznisa na svetu. Ova poznata kafa se pije u više od 70 zemalja sveta. Julius Meinl je poznat po svom programu saradnje sa zajednicama proizvođača kafe u Ugandi i Kolumbiji, kroz koji im pomaže da unapređuju svoje porodične biznise i čine ih održivim kroz generacije.
Armanjak je najstarija eu-de-vie (voda života) na bazi vina, proizveden na jugozapadu Francuske, sa više od 700 godina istorije. Armanjak svoj nazi...
pročitaj jošOd dana kada se pojavio na policama barova Hendrick's je osvojio srca ljubitelja džina, a Wall Street Journal ga je 2003. imenovao najboljim džinom...
pročitaj jošHagn Weingut, austrijska vinarija, prošle nedelje je predstavila četiri svoja vina. Na prezentacij su učestvovali vinski stručnjaci, distributeri, ...
pročitaj još