Cremoso Latte: Pouzdan prijatelj kafe i prvi izbor barista
Cremoso Latte je prepoznatljiv brend u svetu ugostiteljstva i punu deceniju članovi tima, koji stoje iza ovog imena, posvećeni su stvaranju i razvo...
pročitaj jošMlekara Šabac je jedna od vodećih na tržištu Srbije sa tradicijom proizvodnje mleka i mlečnih proizvoda dugom više od 90 godina. U izmenjenom obliku, Mlekara Šabac, postoji još od 1931, a kako sami kažu, verni su čuvari tradicionalnih ukusa s našeg podneblja, ali i moderna kompanija koja prihvata inovacije i sve izazove današnjice.
Senior Marketing Menadžer Mlekare Šabac, Ivana Ivačković nam je na početku ankete predvidela kakvi nas trendovi očekuju u budućnosti.
„Trend koji će obeležiti narednu godinu je usvajanje tehnologija poput veštačke inteligencije, virtuelne i proširene stvarnosti, koje će doneti veću efikasnost, manje troškove, bezbednost hrane i bolje korisničko iskustvo“.
* Ove godine ste zašli i u ugostiteljski sektor sa specijalnim mlekom za profesionalce. Pretpostavljam da je ovaj proizvod obeležio godinu na izmaku?
Protekle godine smo kreirali specijalan proizvod za potrebe HoReCa sektora, BARISTA mleko za kafu. Ono je razvijeno tako da zadovolji specifične potrebe u profesionalnoj pripremi kafe za restorane, hotele i manje ugostiteljske objekte. Sadrži 3,2% mlečne masti, idealno je za pripremu svih vrsta kafa sa penom i komplementira svim ukusima.
View this post on Instagram
* Šta očekujete od naredne godine i kakvi su planovi kada je Mlekara Šabac i HoReCa sektor u pitanju?
Naredna godina će, opet, biti puna izazova i turbulencija, naši planovi će biti usmereni na podršku i razvoj CoRe segmenata prvenstveno, belih sireva tipa feta i namaza. Što se tiče sektora HoReCa, nakon BARISTE ulagaćemo nadalje u ovaj portfolio i proširiti ponudu. Osvajanje novih tržišta će biti u fokusu i u 2024. godini.
Ivana Ivačković
Senior Marketing Menadžer Mlekara Šabac
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
Na drugom Holavino sajmu oranž vina u dalekoj Kini, crveni traminac vinarije Bikicki ostvario fantastičan rezultat. Đorđe Bikicki je predstavio sv...
pročitaj jošDanas počinje ASI takmičenje za najboljeg sommeliera u Evropi, Africi i Bliskom istoku. Ovaj događaj se održava svake tri godine i organizuje ga As...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj još