Brend kao epitet svega što Francuska predstavlja: 1664 Blanc, pivo sa stilom
Kada se pomisli na Francusku, lista simbola je zaista dugačka: od kulture, umetnosti, hrane, do vina i kulinarske elegancije. Pivo sa stilom - 166...
pročitaj jošKraj godine je vreme kada se u Srbiji obeležavaju tradicionalne porodične svečanosti što predstavlja uvod u pretprazničnu euforiju i novogodišnje praznike. Da, kraj godine je vreme kada se pripremaju slave i, uz njih, neizostavna raskošna i aromatična jela.
Iako je neosporno važno koliko truda uložimo u pripremu slavljeničke trpeze, najvažnije je vreme koje tada provodimo sa nama dragim ljudima. U prisnoj atmosferi ćemo na trenutak zaboraviti na svu žurbu i opterećenja. To će biti vreme kada ćemo se prepustiti uživanju.
A kada govorimo o dobroj atmosferi, onda svakako moramo misliti i na odgovarajuće piće jer jedno bez drugog ne ide. Mada na prvu ne deluje tako, to nije ni malo jednostavan zadatak. Treba naći piće koje jednako dobro pristaje prilici i uklapa se uz raznorazne mesne i riblje specijalitete; nešto što će svojom specifičnom aromom zabaviti naše nepce u trenucima predaha. Piće koje će probuditi naš duh, podstaći raspoloženje i, za kraj, kako to obično biva, savršeno se uklopiti sa odgovarajućim desertom. Predstavljamo vam Kronenbourg 1664 Blanc.
Reč je o pivu izrazito plemenite strukture i sa dugom tradicijom, što potvrđuje i njegovo godište. Blanc je, naime, peto najstarije pivo koje se još uvek proizvodi. Za očaravajući ukus zaslužni su ječmeni slad, pšenica i ekstrakt strisselspalt hmelja, uz aromu karamele, narandžine kore i korijandera koji mu daju jednu posebnu, francusku sofisticiranost. A za potpun utisak tu je i elegantna plava boca kao zaštitni znak Blanc piva. Za savršen spoj tradicionalnog i modernog, za svaku trpezu i svečanu priliku, za druženje i najlepše uspomene, Blanc daje ukus koji vam ne dopušta da ga zaboravite.
Na drugom Holavino sajmu oranž vina u dalekoj Kini, crveni traminac vinarije Bikicki ostvario fantastičan rezultat. Đorđe Bikicki je predstavio sv...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj jošPriprema kafe je umetnost, ali i vrhunska veština, a Julius Meinl trening centar idealno mesto da je savladate! Svaki iskusan ugostitelj zna da ...
pročitaj još