Atlantic grupa sa Barcaffeom strateški pistupa tržištu i u velikoj meri prati i podržava rast i razvoj, kako većih, tako i manjih ugostiteljskih objekata. To je čini jedinstvenom u regionu, a edukacija barista i podrška koju kompanija pruža od izuzetnog je značaja za dalji razvoj posla.
Rađanje Kafe-Kafe koncept bara
Jedan od sjajnih primera simbioze između tako velike kompanije i manjeg lokala je upravo saradnja sa“Kafe-Kafe” koncept barom, koji je otvoren 2018. godine i koji konstantno širi svoje poslovanje. Razgovarali smo sa vlasnicima, braćom Nikolom i Vojom Jovanovićem u želji da nam pojasne kako je nastao “Kafe-Kafe”, šta čini koncept lokala ali i da otkriju zašto su se opredelili za saradnju sa Atlantic Grupom. “Oduvek smo bili inspirisani ljubavlju prema ugostiteljstvu što potvrđuje činjenica da posedujemo preko 20 godina iskustva u HoReCa kanalu. Lično sam radio u više velikih multinacionalnih kompanija”, ističe Nikola Jovanović i dodaje: “Ohrabreni snagom i poverenjem porodičnog kruga, odvažili smo se da krenemo u susret stvaranju novog omiljenog mesta. Tada nastaje naš prvi lokal ‘Kafe-Kafe koncept bar’ na adresi 22. oktobra, broj 22 u Zemunu i ne tako davno proslavili smo peti rođendan”.
Kafe-Kafe, prvi lokal
U planu je otvaranje četvrtog Kafe-Kafe projekta
Voja Jovanović, mlađi brat, nadovezuje se zapažanjem da je: “Sam koncept lokala osmišljen tako da svaki gost može da pronađe svoj deo kutka uz prijatnu uslugu, osvežavajuće proizvode, zaista najbolju kafu i toplu atmosferu. Uz mnogo truda i našeg zajedničkog angažovanja, uspeli smo da iz jednog malog simpatičnog lokala osvojimo srca potrošača koji su nam dali dodatni vetar u leđa da krenemo u dalju realizaciju našeg sna, a to je da otvorimo lanac “Kafe-Kafe” lokala koji će biti prepoznat po kvalitetu. I uspeli smo u tome!”, zaključuje Voja.
Nakon otvaranja prvog lokala, braća Nikola i Voja su brzo ušla u dalje planiranje i realizaciju što je dovelo do otvaranja druge kafeterije „Kafe-Kafe bistro„, na adresi Magistratski trg broj 8, u pešačkoj zoni u Zemunu, da bi već u septembru 2023. osvanuo i treći objekat „Kafe-Kafe eat•drink•love“ koji se nalazi na adresi Pariske komune 59a na Novom Beogradu. Za sledeću godinu u planu je otvaranje i četvrtog lokala uz stalne pregovore za potencijalne nove lokacije, a sve to uz veliku podršku kompanije Atlantic.
Kafe-Kafe bistro
Kad je u pitanju saradnja sa vodećim HoReCa firmama, braća Jovanović ističu i to da je njihov rad prepoznat od strane poznatih domaćih i stranih kompanija i njihovih brendova od kojih posebno ističu sjajnu poslovnu i partnersku saradnju sa Atlantic grupom. Brendovi poput Cockte, Cedevite i fantastične kafe – “Flora” Barcaffe, dokaz su da nema kompromisa kad je kvalitet u pitanju. Braća su istakla i to da su zahvaljujući menadžmentu kompanije i operativnoj saradnji sa ljudima sa terena, uspeli da ostvare prodajne i poslovne rezultate koji su ih svrstali u sam vrh poslovnih partnera.
S druge strane, zaposleni u HoReCa sektoru Atlantic Grupe svojski se trude da prisutnošću, edukacijom i dobrim idejama doprinesu napretku. Prepoznali su potencijal “Kafe-Kafe” koncept bara i rođena je saradnja.
Voja Jovanović, Nikola Petković, Boško Pečenković, Nikola Jovanović
„Atlantic Grupa sa svojim partnerima aktivno doprinosi usavršavanju barista“
Boško Pečenković – specijalista ključnih Barcaffe espresso kupaca, otkriva razlog porasta broja klijenata koji se opredeljuju za saradnju. „Mi u Barcaffeu pratimo trendove i inovacije kako bismo dali novu vrednost na sve konkurentnijem tržištu i zadovoljili istančan ukus naših vernih potrošača. Trinaesta zlatna medalja na prestižnim svetskim takmičenjima svedoči da smo uspeli održati brend na samom vrhu što se tiče kvaliteta, ali postavljamo sebi još ambicioznije ciljeve. Lokali poput Kafe-Kafea prepoznaju nas kao relevantne partnere. Trudimo se da sa njima aktivno razgovaramo i da se prilagodimo njihovim potrebama. Što se tiče kafe, mi kao lider imamo obavezu da dižemo standard, tako da Atlantic Grupa sa svojim partnerima aktivno doprinosi edukaciji čitavog sektora. Primarno kroz edukacije zaposlenih barista cilj nam je da na svim lokacijama koje imaju našu kafu, posluži uvek savršen espresso napitak i još puno više. Međusobna komunikacija i podrška ključ je zadovoljstva i za naše partnere i za nas, ali i za krajnje konzumente“.
U čemu se konkretno saradnja ogleda? „Poznato je da unosimo inovacije u ugostiteljski sektor. Trudimo se da uđemo u cipele sa druge strane šanka i zaista vidimo kako da pomognemo u pripremi našeg omiljenog Barcaffe napitka. Kao proizvođači kafe, nastojimo lokalima uvek da ponudimo svežu espresso kafu, prilagođena POSM rešenja i damo podršku prodaji, a tu su i stalne edukacije njihovih zaposlenih. Saradnja uvek treba da bude na obostrano zadovoljstvo. Trudimo se da saslušamo potencijalne i postojeće partnere i reagujemo u pravom trenutku sa konkretnim predlozima i idejama“.
Barcaffe „Flora“ je stvorena u saradnji sa Rainforest aliance udruženjem
„Novitet na koji smo posebno ponosni je “Flora”, proizvod koji povećava vrednost Barcaffe brenda i samog lokala. U pitanju je 100% sertifikovana espresso kafa u kojoj je svako upotrebljeno zrno sertifikovano i stvoreno u saradnji sa Rainforest alliance udruženjem. Raduje me to što je “Kafe-Kafe” kao naš dugogodišnji partner, među prvima prepoznao i svoju ponudu upotpunio upravo ovim blendom“. Nikola Petković – supervizor Horeca prodaje, slaže se sa tvrdnjom kolege da dobru saradnju čini prvenstveno dobra komunikacija i neumorno zalaganje, a zatim i brzina snabdevanja, preciznost u radu kao i poštovanje dogovora. Naravno i kvalitet proizvoda poput Cedevite ili Cockte doprinosi porastu prodaje i oni sve više uz kafu postaju prateći artikli.