11. mart! Takmičenje u pripremi koktela sa rakijom od dunje na Belgrade Bar Show
„Belgrade Bar Show – Spirit edition“ je festival posvećen barskim profesionalcima, hedonistima i ljubiteljima kvalitetnih destilata, koji objedinju...
pročitaj jošBeogradski Festival Kafe je manifestacija koja okuplja proizvođače, uvoznike, kafeterije i distributere kafe i opreme za kafu, sa ciljem promocije ovog najpopularnijeg svetskog napitka.
Beogradski Festival Kafe će se održati 03. i 04.12.2022. od 10h do 20h u prostoru Beogradske destilerije i Barrel House restorana u ul. Žorža Klemansoa br.19, na Dorćolu.
Na festivalu učestvuju najpoznatiji domaći i strani brendovi, a u ponudi će se naći sve vrste kafa i napitaka od kafe – od tradicionalnih mešavina do najfinijih „specialty“ kafa sa odabranih plantaža.
Osim degustacije vrhunskih proizvoda, posetioce očekuje i zanimljiv program – Latte art radionica, kokteli sa kafom koje spremaju najbolji domaći bartenderi, kao i specijalno iznenađenje – jedinstvena domaća kafa sa ukusom tradicije. U subotu, posle 20h, festival se nastavlja u dobrom ritmu za koji su zaduženi poznati beogradski DJ-evi.
Cena ulaznice je 400 din i u nju je uključena degustacija svih proizvoda. Ulaznice se mogu kupiti na licu mesta, u Beogradskoj destileriji u ul. Žorža Klemansoa 19.
Organizator festivala je udruženje Najjači Ukusi Srbije, koje se bavi promocijom preduzetništva iz oblasti hrane, pića, dizajna i zanatstva i koje je autor poznatih beogradskih festivala – Beogradskog Noćnog Marketa, Rakija Festa, Belgrade Bar Show-a.
Za više informacija i detaljan program festivala zapratite FB i IG stranicu @beogradskifestivalkafe
Kafa je odavno verni saputnik svakog vozača, a pre nekoliko godina posetioci NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica dobili su još jedan razlog da ...
pročitaj jošBlue Jack Daniel’s Single Malt je najnoviji destilat jedne od najvažnijih američkih destilerija. Jack Daniel’s Single Malt sa distinktivnom modrom ...
pročitaj jošOsvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj još