Kompletan program sajma Vinska vizija Otvorenog Balkana
Četvrtak posvećen profesionalnim kupcima, od petka sajam otvoren za građanstvo Drugi po redu sajam vina, hrane i turizma Vinska vizija Otvorenog B...
pročitaj jošAutohtone vrste vina iz čitavog regiona i bogata gastronomska ponuda u prijatnom ambijentu Vip Casa Cluba na Zlatiboru obeležili su vikend za nama.
Jedinstvena manifestacija „Fiesta“ okupila je veliki broj gostiju koji su imali priliku da uživaju u duhu zlatnih šezdesetih, degustaciji, druženju i muzičkim hitovima koji su obeležili decenije za nama. Ovogodišnji događaj, peti po redu, okupio je čak 33 vinarije iz Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Slovenije i Hrvatske, kao i devet destilerija i pet kraft pivara. Među učesnicima su bili i distributeri vinarija iz Italije, Španije, Rumunije i Brazila, a predstavljeni su i lokalni proizvođači sireva i suhomesnatih proizvoda, kao i bogata gastronomska ponuda restorana Casa de Vinos. Za sjajnu atmosferu bio je zadužen užički bend Arhivska Zabava.
Najavljeno je i otvaranje novog, ekskluzivnog hotela Bor Squared by Karisma, koji će biti deo grupacije Karisma Hotels & Resorts poznate po luksuznim odmaralištima na egzotičnim destinacijama.
„Za nas je Zlatibor jedno od najlepših mesta na svetu i trudimo se da ga promovišemo na svakom koraku. Kada god neko izgovori ili pomisli na Zlatibor, želja nam je da prve asocijacije budu divna usluga, kvalitetan smeštaj, vrhunsko piće i hrana, dobri i dragi ljudi. Da bismo sačuvali naš Zlatibor i promovisali ga, moramo da nastavimo da radimo zajedno kao i do sada, da budemo kao tim, jak tim, da pomažemo jedni drugima, jer za ovakvu lepotu vredi se boriti„, rekao je Goran Ćuković, jedan od domaćina događaja i suvlasnik Vip Casa Cluba.
Treće nedelje decembra Udruženje somelijera Srbije je organizovalo svečani parti povodom 20 godina rada i predstavilo poštansku marku koja je izdat...
pročitaj jošJulius Meinl Srbija u svakom obraćanju napominje dva ključna faktora za uspešan rad lokala, a to su: Kafa je osnovni proizvod u ugostiteljstvu i l...
pročitaj jošOsvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj još