Monte Vino 2024. Raport sa Festivala u slavu vina
Tradicionalna manifestacija Monte Vino je najveći vinski događaj koji je okupio najbolje vinarije iz Crne Gore i Evrope u kristalnoj dvorani hotela...
pročitaj jošTe večeri se osetilo nešto što se do sada nigde nije moglo videti i oseti, neverovatan spoj tradicionalnog i modernog je bio svuda oko nas. I da, to sve je omogućila istinska rakija revolucija – Šamar!
Svi koji su se našli u Savamali, centru beogradskog noćnog života i posetili neke od najpopularnijih prestoničkih klubova kao što su Mladost, Ludost, Gadost, Gajba ili Radost u četvrtak 21.04. znaju o čemu je reč. Svaki klub je bio obeležen Šamarom, jedinom rakijom koja miluje i pruža autentično iskustvo užitka šljive, blago ošamarenom notom dunje!
Tokom „Milovanja“ kako je ovaj događaj nazvan, hostese su podsticale ekipu da preispituju sva pravila o tome kako se rakija pravi, pije ili poslužuje. A kad smo već kod prkosa pravilima, tu je Šamar na svom terenu jer je to deo njegove recepture i tajna 100% prirodnog i autentičnog ukusa. Prvi put ikada šljiva i dunja se sreću u istoj boci i donose neočekivano nežan ukus.
Spoj tradicionalnog i modernog se ogledao i u izgledu hostesa – neke su bile u modernoj interpretaciji tradicionalne narodne nošnje, a druge u ultramodernom outfitu kao na najprestižnijim modnim revijama. Šamar rakija stoji rame uz rame sa najpoznatijim svetskim brendovima. Posetioci su mogli da uzivaju i u zvucima naših najpoznatijih DJeva kao što su: Genesis, Lea Davogić, Marko Milosavljević, Peppe, Malina & Dooshan, Danijel Čehranov, Vuk Vukosavljević i Sonja Pavlica.
A ukoliko vam je žao što niste uspeli da bude deo Šamar ekipe te večeri, pokušajte da osetite delić atmosfere preko ovih fotki!
Kafa je odavno verni saputnik svakog vozača, a pre nekoliko godina posetioci NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica dobili su još jedan razlog da ...
pročitaj jošOno je u 14. veku našlo put do Švajcarske, a odatle je produžilo do severne Italije do Lombarije, Veneta, Furlanije i Trentina-Alto Adiđea i vrlo b...
pročitaj jošJulius Meinl Srbija u svakom obraćanju napominje dva ključna faktora za uspešan rad lokala, a to su: Kafa je osnovni proizvod u ugostiteljstvu i l...
pročitaj još