Branko Vučković: „Ojačani akvizicijom Finlandia votke otvaramo novo poglavlje rasta“
Branko Vučković, direktor sektora za alkoholna pića i kafu u Coca-Cola HBC Srbija i Crna gora, nam otkriva sve inovacije koje je njegov sektor real...
pročitaj jošLazar Živković, menadžer za razvoj kategorije premijum alkoholnih pića, osam godina deo je kompanije Coca-Cola HBC Srbija čiji omiljeni napici svakodnevno osvežavaju i inspirišu stotine potrošača širom Srbije. Iz ugla ključne osobe u sektoru premijum alkoholnih pića, za Cafe Bar & Restoran govori o svom profesionalnom razvoju i uspehu koji je postigao.
* Šta je bilo presudno da karijeru započnete baš u sektoru prodaje?
Definitivno učešće u Coke Summership i Managament Trainee programu koji su mi omogućili da radim na sebi, ali i naučili da je sasvim ok da si dobar u nekoliko, a odličan u par stvari. Kasnije, između logistike i prodaje, odabrao sam prodaju smatrajući da ću pre sebe pronaći kroz poslove koji su povezani sa interakcijom i radom sa ljudima. Svaka pozicija kroz koju sam napredovao podrazumevala je učešće u aktivaciji tržišta i unapređenje odnosa sa kupcima. Trenutno sam u ulozi nekog ko je odgovoran za bilans uspeha kategorije koju vodim, što podrazumeva da se bavim i marketingom, finansijama i logistikom. Iz ovog ugla, moj tadašnja odluka da karijeru započnem u prodaji ispostavila se kao odličan izbor.
* Po Vašem mišljenju, koje osobine treba da poseduje jedan lider?
Ako ste lider – lider ste, nevezano od toga u kom sektoru poslujete. Smatram da jedan lider mora članove tima da posmatra kao ljude, sa svim manama i vrlinama. Lider mora biti psiholog, ali i spreman da shvati da je najveća vrednost ne u rezultatima, već u ljudima koje ima i koji su sposobni da u kontinuitetu pruže održivi rezultat.
* Šta smatrate Vašim najvećim dosadašnjim uspehom u karijeri?
Najveća pohvala za svakog lidera je broj ljudi koje je uspeo da nauči i inspiriše. Za mene su najveći uspeh ljudi sa kojima sam do sada radio i kojima sam pomogao da unaprede svoje pozicije, da se dodatno razviju, profesionalno i lično. To ne bih mogao bez podrške kompanije u kojoj radim, koja na najbolji način motiviše i inspiriše zaposlene da pomeraju sopstvene granice.
Julius Meinl Srbija u svakom obraćanju napominje dva ključna faktora za uspešan rad lokala, a to su: Kafa je osnovni proizvod u ugostiteljstvu i l...
pročitaj jošImlek, jedna od kompanija sa najdužom tradicijom i najvišim kvalitetom u zemlji i regionu, predstavila je danas dva nova proizvoda - 100 odsto bilj...
pročitaj jošBlue Jack Daniel’s Single Malt je najnoviji destilat jedne od najvažnijih američkih destilerija. Jack Daniel’s Single Malt sa distinktivnom modrom ...
pročitaj još