Novi METRO logističko-distributivni centar u Dobanovcima
Kompanija METRO Cash & Carry Srbija otvorila je novi logističko-distributivni centar u Dobanovcima, koji se prostire na 15.000 m², ima četiri t...
pročitaj jošVlasnici i šefovi kuhinja 17 renomiranih objekata dobili su čuvenu Michelin pločicu, koja potvrđuje kvalitet, raznolikost i kreativnost hrane i usluge koju nude.
Turistička organizacija Srbije (TOS) i METRO Cash & Carry Srbija, uz podršku Ministarstva turizma i omladine, uručili su pločice restoranima koji su se našli u okviru MICHELIN Vodiča za Beograd za 2023. godinu. Vlasnici i šefovi kuhinja 17 restorana dobili su čuvenu MICHELIN pločicu, koja njihovim gostima pruža prepoznatljiv pokazatelj kvaliteta, raznolikosti i kreativnosti hrane i usluga koje nude. Priznanja nagrađenim ugostiteljima uručili su Dunja Đenić, pomoćnica ministra turizma i omladine, Marija Labović, v.d direktorka Turističke organizacije Srbije i André Rinnensland, generalni direktor kompanije METRO Cash & Carry Srbija, kao zvanični partneri MICHELIN Vodiča za Beograd.
’’Do samo pre par godina organizacija svečanosti na temu selekcije beogradskih restorana za Michelin vodič bila je vizija koju smo imali, kojoj smo težili i do koje smo, uz angažovanje svih nas, i došli. Aktivno smo radili na unapređenju saradnje i konkretizaciji aktivnosti sa turističkom privredom, što se direkto reflektovalo kroz povećanje broja selektovanih restorana u pomenutom vodiču. Dolazak Michelina u Srbiju dodatno je doprineo boljoj vidljivosti i pozicioniranju naše zemlje kao turističke destinacije na svetskom tržištu, a u prilog tome govori činjenica da je za 33% stranih turista gastronomija osnovni motiv dolaska. Prezentovanje gastronomske turističke ponude Srbije je šansa za kreiranje brenda zasnovanog na autohtonim vrstama proizvoda i to je prilika da se gastronomija Srbije izdiferencira kao poseban turistički proizvod’’, izjavila je Dunja Đenić, pomoćnica ministra turizma i omladine.
U MICHELIN Vodiču za Beograd za 2023. godinu u kategoriji preporučenih nalaze se: SkyLounge, Metropolitan Grill, Twenty Two kao novonagrađeni restorani, kao i Bela Reka, Comunale Caffè e Cucina, Ebisu, Enso, Gušti mora, Homa, Iva New Balkan Cuisine, JaM, Langouste, Legat 1903, Magellan, Mezestoran Dvorište, Salon 1905 i The Square, koji su se našli i u prošlogodišnjoj selekciji. U okviru druge selekcije od navedenih restorana, oznaku Bib Gourmand, koja označava odličan kvalitet po odličnoj ceni, ponovo je dobio restoran Iva New Balkan Cuisine. Restoran Bela Reka se i dalje ohrabruje zbog posvećenosti održivosti, sa posebnim akcentom na upotrebu lokalnih proizvoda i očuvanje tradicije.
’’Raduje me što smo danas, godinu dana nakon prve selekcije, opet tu da zajedno proslavimo nove uspehe i dodelimo Michelin pločice restoranima koji pažljivo odabranim menijima i kvalitetom usluge prave razliku u gastronomskoj ponudi Srbije. Svi oni na najlepši način doprinosite promociji Srbije i jačanju pozitivnog imidža naše zemlje. Kontinuitet i pozitivan trend sa Michelinom prati i pozitivan trend u turizmu Srbije, tako da je 2022. godina bila godina novih rekorda kada govorimo o broju turista, broju noćenja i ostvarenom deviznom prilivu. U istraživanjima koja sprovodimo turisti najvišim ocenama cene gastronomsku ponudu Srbije koja, uz aktivan odmor i kulturno-istorijsko nasleđe, čini važan kriterijum prilikom izbora destinacija za putovanje, a preporuka Michelin-a to dodatno potvrđuje’’, izjavila je Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije.
Svečana dodela je organizovana u prostorijama Turističke organizacije Srbije, koja je tokom prethodnih godina uložila izuzetne napore u internacionalnu promociju srpske gastronomije i turističkih potencijala i dolazak MICHELIN Vodiča u Beograd.
„Nastavak uspešne selekcije MICHELIN Vodiča za Beograd pokazatelj je snage i kvaliteta domaćeg ugostiteljstva i srpske gastronomske scene. METRO, kao partner MICHELIN Vodiča širom sveta, posebno se ponosi i partnerstvima koja ima sa gotovo svim nagrađenim restoranima u Beogradu. Za nas je uspeh nagrađenih restorana podjednako važan kao i naš uspeh, ali i doprinosi osećaju odgovornosti da, kao veletrgovac koji snabdeva i podržava HoReCa sektor, uvek budemo pouzdan partner i nudimo domaće i svetske proizvode, treninge i usluge na najvišem nivou“, rekao je André Rinnensland, generalni direktor kompanije METRO Cash & Carry Srbija.
Ne smemo dozvoliti da u zaborav padnu tradicionalna jela u kojima su uživali naši stari, mnogo pre otvaranja prve kafane u Srbiji. Da bi potpomogli...
pročitaj jošDa li je angažovnje radne snage iz inostranstva vaša sadašnjost ili budućnost – pitanje je sa kojim se sve češće susrećemo, posebno u ugostiteljsko...
pročitaj jošNe smemo dozvoliti da u zaborav padnu tradicionalna jela u kojima su uživali naši stari, mnogo pre otvaranja prve kafane u Srbiji. Da bi potpomogli...
pročitaj još