
Nova Plantažina NOTA zadovoljstva
Kompanija Plantaže sa ponosom predstavlja novo belo vino NOTA, kreirano na mestu nastanka naših ultra premium vina, sa posebnom pažnjom iskusnog ti...
pročitaj jošViše od pola veka, 13. Jul – Plantaže predstavlja jednog od najvećih i najznačajnijih proizvođača grožđa, vina i lozove rakije u Jugoistočnoj Evropi, u čijem posedu se nalazi jedinstven vinograd u jednom kompleksu, impresivne površine od oko 2.300 hektara. Danas, Plantaže godišnje proizvode oko 22 miliona kilograma grožđa, plasirajući više od 16 miliona flaširanih proizvoda u preko 40 zemalja sveta.
Dragana Kadović, direktorka kompanije 13. Jul slaže se da se HoReCa sektor približio nivou iz perioda pre pandemije i dodala da vinska kategorija konstantno napreduje.
„To je rezultiralo i rastom prodaje našeg HoReCa asortimana, naročito vina u malim bocama od 0.187. Ono što me posebno raduje je povećano interesovanje HoReCa sektora za naš premium program. Vina Plantaža i dalje imaju dobar rejting kod ugostitelja, jer su dobar izbor po pitanju odnosa cena/kvalitet. Ako tome dodamo i dugu tradiciju i poznatost brenda, izbor naših etiketa za ugostitelje može biti i koristan i opravdan“.
* Koji proizvod iz vaše vinarije biste izdvojili kao najuspešniji u prošloj godini?
Sinonim za Plantaže i dalje su vina od autohtone sorte Vranac, ali teško je izdvojiti najuspešniji proizvod jer imamo vrlo široku paletu vrhunskih vina, koja su osvojila brojne nagrade na internacionalnim ocenjivanjima. Lično, izdvojila bih Vladiku i Epohu, kao i liniju Stari Podrum, koju čini selekcija naših najboljih vina. U poslednjih nekoliko godina postajemo sve prepoznatljiviji i po belim vinima, i u tom segmentu bih izdvojila Malvaziju, Pro Animu Chardonnay, a naročito Notu, naše novo vino iz Premijum segmenta.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu?
Sledeća godina će za Plantaže biti veoma izazovna. To je godina jubileja, slavimo 60 godina postojanja vinarije i 30 godina vina Pro corde. Planiramo i lansiranje nove linije vina, koja će biti namenjena mlađim konzumentima i u kojoj će biti 4 nove etikete. Trenutno kreiramo marketinšku kampanju, kako bismo poslali poruku o nekom novom, modernijem duhu Plantaža, a uz očuvanje tradicionalnih vrednosti po kojima smo prepoznatljivi. U tom kontekstu, uskoro će se pojaviti i redizajnirana boca za Pro corde. Biće još noviteta, ali neka to za sada ostane naša mala tajna. U svakom slučaju, čeka nas jedna vrlo dinamična godina.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili?
Gastronomska scena Srbje ozbiljno je napredovala i ima mnogo restorana sa vrlo kvalitetnom i raznovrsnom kuhinjom. Vinske karte su sve bolje, mnogo više pažnje se poklanja onom stručnom slaganju hrane i vina, sve je više specijalizovanih kuhinja… Mislim da je teško napraviti izbor onih najboljih, jer se to na kraju ipak svodi na lični ukus.
Gig je novi restoran na Novom Beogradu koji osvaja u svakom pogledu i svakom detalju. U pitanju je moderan i inovativan restoran u svim segmentima....
pročitaj jošKoliko vam je muzika važna u životu? Zbog svakodnevnih problema i borbe, verovatno nismo ni svesni koliko zvuci koji nam prijaju utiču na naše rasp...
pročitaj jošTurski šef, internet senzacija i vlasnik lanca steakhouse restorana Nusr-et Nusret Gokče, poznatiji kao Salt Bae, na društvenim mrežama je objavio ...
pročitaj još