Hygiene Systems je više od 20 godina prisutan u svesti kupaca
U tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi...
pročitaj jošPreduzeće Hygiene Systems d.o.o. nastalo je 1998. godine kao koncept tima ljudi koji su želeli da na naše prostore donesu ono što se na Zapadu već odavno podrazumevalo – profesionalnu higijenu na najvišem nivou – kao standard. U proteklih nekoliko godina postali su zvanični distributer vodećih svetskih kompanija, čiji se programi prvenstveno odnose na profesionalno održavanje higijene u prostorima sa izraženom frekvencijom ljudi, kojima su visok nivo higijene, usluge i kvaliteta od presudnog značaja.
Nebojša Petrović, zamenik direktora prodaje ovog preduzeća, na početku razgovora je istakao da se nalazimo u uslovima nove realnosti koje su izazvane ratom i velikom inflacijom.
„Na moje lično iznenađenje, hotelijeri i ugostitelji u Srbiji su se jako dobro snašli i vrlo brzo prilagodili trenutnim uslovima poslovanja. Ugostiteljski objekti nisu izgubili goste, otvaraju se novi interesantni objekti. Deluje kao da je prethodni period bio filter koji je iskristalisao situaciju na tržištu. Opstali su oni za koje je hotelijerstvo i ugostiteljstvo ozbiljan posao. Ovo ne znači da je problem rešen jer su svi suočeni sa rastom cena kao i sa hroničnim manjkom radne snage. Velika je neizvesnost koliko će kupovna moć u narednom periodu dozvoliti ugostiteljima da se razvijaju i u krajnjem slučaju, opstaju.
Menadžment u HoReCa biznisu bi trebalo mnogo pažnje da posveti imidžu i kreativnosti kako bi raznovrsnošću svoje ponude osvajali goste. U isto vreme poboljšati segment higijene i bezbednosti hrane kako bi se svaki gost osećao bezbedno i sigurno. Jako je bitno da ulaganja, koja ugostitelji uglavnom doživljavaju kao trošak, pretvore u dodatnu vrednost za svoje goste koja će se vratiti kroz zadovoljstvo potrošača i veću posećenost“.
* Od mnogobrojnih proizvoda iz palete vašeg preduzeća koji biste izdvojili kao najuspešniji.
U ponudi Hygiene Systems-a je kompletan asortiman iz koga je teško izdvojiti najuspešniji ali bih istakao nešto što je novo u našoj ponudi a to je Proformula. U pitanju su profesionalni „ready to use“ proizvodi za čišćenje i dezinfekciju, nastali u saradnji kompanija Diversey i Unilever. Unilever je dao ime svojih dobro poznatih brendova CIF, DOMESTOS, OMO i sl., a Diversey svoje profesionalne formule za brzo i efikasno pranje i čišćenje. Program Proformula je za sve koji žele da čišćenje, pranje i dezinfekciju pojednostave, ubrzaju i učine ekonomičnom. Ovaj program je izuzetno pogogodan u periodu velike fluktacije osoblja jer ne zahteva veliku obuku i trening za korišćenje.
Sredstva su spremna za upotrebu i svako može da ih koriste bez specijalne obuke.
* Koji su planovi vašeg preduzeća u narednoj godini?
Planovi Hygiene Systems-a su uvek vezani za razvoj brendova, usluge i servisa orijentisanog da našim partnerima olakša rad, poveća ekonomičnost i bude maksimalna podrška u održavanju higijene. Trudimo se da na svaki način prebrodimo sve izazove koji su pred nama i da omogućimo klijentima redovno snabdevanje i servisiranje na nivou koji od nas i očekuju.
* I za kraj, imate li omiljeni restoran koji biste preporučili našim čitaocima.
Moja topla preporuka je restoran Pećina u Potpeću koji se godinama izdvaja po tome što sve sa menija proizvode sami. Kompletan meni je pastrmka iz njihovog ribnjaka kao i lokalno proizveden krompir i zelena salata, naravno, uz nezaobilznu slatku domaću pitiu od suvih šljiva.
Bez rezervacije ne razmišljajte da odete.
METRO Cash & Carry Srbija otvorio je novi objekat u Šapcu, na novoj adresi (Severna transverzala 19) u značajno većem prostoru. "METRO svoj fo...
pročitaj jošUoči otvaranja 31. „Jutro“ radnje u okviru METRO trgovačke franšize, kompanija je pokrenula i novi sajt posvećen ovom programu, sa idejom da to bud...
pročitaj jošPlatforma hvala.tips je kreirana za restorane, hotele i druge uslužne delatnosti, a omogućava laku komunikaciju sa klijentima preko jedne kontrolne...
pročitaj još