1 Ivan Corp front
14.03.2022 Food

Ivan Pejović: „Novi CORP distributivni centar omogućiće bržu i kvalitetniju isporuku ka HoReCa kupcima“

Ivan Pejović, izvršni direktor prodaje CORP JVJV, koja je u potpunosti fokusirana na HoReCa sektor u intervjuu priča o uspesima, planovima i, pre svega, poslovnoj filozofiji kompanije

„CORP je fokusiran na vrhunski servis ka svojim kupcima“

Naš sagovornik, Ivan Pejović, direktor prodaje u kompaniji Corp JVJV, svoju profesionalnu karijeru je započeo pre 20 godina u maloprodaji. Tokom rada je obavljao različite funkcije u svim segmentima vezanim za operacije u maloprodaji. Pre 12 godina, pun iskustva i stečenog znanja prelazi u HoReCa sektor na poziciju nacionalnog HoReCa menadžera prodaje, a kasnije i na mesto direktora HoReCa sektora.
„Tokom tog perioda imao sam prilike da se upoznam sa tržišnim potrebama u ovom sektoru“, kaže na početku razgovora Ivan Pejović i dodaje: „Nakon što sam sagledao situaciju i stekao celokupnu sliku stanja, implementirao sam na naše tržište neke od prestižnih evropskih brendova i radio na razvoju usluga koje u prvi plan stavljaju potrebe naših kupaca“.

2 Ivan Corp

* Trenutno ste na poziciji izvršnog direktora prodaje u kompaniji Corp JVJV koja je fokusirana isključivo na HoReCa sektor. Pretpostavljamo da u tome vidite poseban izazov?
Uvažavajući našu konkurenciju u ovom sektoru, moram istaći da CORP kao vodeći nacionalni HoReCa distributer u Srbiji sve kapacitete kompanije od nabavke, prodaje preko logistike i svih pratećih službi, usmerava na vrhunski servis ka svojim kupcima. Prilika da poslovni fokus bude samo na ovaj segment daje nam mogućnost za bolji strateški razvoj jedinstvenih i ekskluzivnih usluga na našem tržištu, koje će nam omogućiti da povećamo svoje tržišno učešće i broj klijenata. Jednostavno, svaki zaposleni u kompaniji CORP „živi“ naše vrednosti. Pre svega posvećenost usluzi koju pružamo na zadovoljstvo naših kupaca. Ako se tome doda inovativnost, jasno se vidi vizija naše kompanije. Za mene kao direktora prodaje je veliko zadovoljstvo da budem na čelu našeg tima i podignem nivo posvećenosti, a ujedno i zadovoljstvo naših zaposlenih.
* Vaša kancelarija je „kafana“. Sigurno vam mnogi zavide na tome?
Prijatelji i poslovni partneri koji me poznaju, znaju da ja volim ono što radim i samim tim je uspeh zagarantovan. Izabrao sam profesiju gde, pre svega, mogu jako dobro da razumem potrebe svojih kupaca, a da lično delim stavove i uverenja partnera sa kojima sarađujem. Smatram da je to privilegija, ali u isto vreme i obaveza da u svakom trenutku razumete njihove potrebe i da zajednički gradite iskrena partnerstva.

1 Ivan Corp

„U sklopu centra ćemo vršiti profesionalnu obuku svih stručnih profila za potrebe ugostiteljstva, a akcenat je na Pizza Akademiji, kao i Akademiji za bariste“

* Pored novootvorenog distributivnog centra u Beogradu, u planu je i niz drugih aktivnosti vezanih za HoReCa sektor.
Izgradnjom novog distributivnog centra kompanija CORP povećava svoje skladišne i logističke kapacitete, koji će biti usmereni na bržu i kvalitetniju isporuku ka HoReCa kupcima. Takođe, u sklopu distributivnog centra Beograd ćemo otvoriti trening centar koji će biti u funkciji profesionalnih obuka kuvara, poslastičara, somelijera i konobara. Posebno ćemo se fokusirati na otvaranje Pizza Akademije i Akademije za bariste u kojima će predavači biti vrhunski pizza majstori iz Italija kao i najpoznatiji svetski baristi. Kao i do sada, cilj nam je da pružimo jedinstvene usluge i da se na taj način kao kompanija izdvojimo na tržištu.
* Znatno ste proširili vaš asortiman. Koji su novi brendovi i koja ste nova strateška partnerstva dogovorili?
U prethodnom periodu smo dogovorili veliki broj strateških partnerstava sa kompanijama iz Italije i Nemačke. U izboru partnera smo se rukovodili zahtevima naših kupaca i njihovom željom da podignu kvalitet ponude u svojim objektima, pre svega iz mlečnog i delikatesnog asortimana. Kompanije sa kojima smo dogovorili partnerstva su lideri u svojim zemljama. Iz Italije su to, recimo kompanije Grandi Salumifici Italiani, Parmareggio, Sabelli, Robo, Polselli, ICAM, Solaria CMDO, iz Nemačke je to Goldsteig. U planu je još nekoliko partnerstava sa vodećim evropskim prehrambenim kompanijama.
* Da li ste okrenuti svim evropskim zemljama, ili će akcenat biti stavljen na Italiju, Francusku, Španiju kao zemlje koje su najprepoznatljivije i najpopularnije gastronomske destinacije?
Mediteranske zemlje i njihova kuhinja će nam svakako biti prioritet, imajući u vidu potrebe našeg tržišta. Svakako u planu imamo i širenje mreže svojih partnera i izvan Evropske unije. U ovom trenutku dogovaramo saradnju sa našim partnerima iz Holandije, uvoz mesa iz Rusije, Japana, Australije i Urugvaja.
* Plasiranje najkvalitetnijih domaćih namirnica niste zapostavili. Kakva je saradnja sa malim proizvođačima, kako i na koji način im pomažete?
Zaista se trudimo da u našoj ponudi imamo što je moguće više kvalitetnih i jedinstvenih domaćih proizvoda koji svojim ukusima mogu da oduševe kako domaće potrošače, tako i naše inostrane goste. Naša zemlja ima puno kvalitetnih proizvoda i to svakako treba iskoristiti na pravi način. Nama je prioritet da obezbedimo najviši kvalitet i eksluzivnost proizvoda, ali uz obaveznu konzistentnost kvaliteta i poštovanje rokova isporuke. Gledajući iz tog ugla, svaki mali proizvodjač koji ispunjava navedene uslove poslovanja može da bude naš novi partner i dobavljač. I svakako ih ovim putem pozivamo da nam pošalju svoje predloge za našu zajedničku saradnju.

3 Ivan Corp

„Naša mobilna aplikacija za naručivanje omogućuje efikasniju komunikaciju sa našim kupcima“

* Dosta ulažete u digitalizaciju, postavili ste novu web stranicu, a u planu vam je i aplikacija za poručivanje proizvoda za ugostitelje. Kako sve to funkcioniše?
Nas poslovni tim aktivno radi na digitalnoj transformaciji, i u skladu sa tim smo definisali jasnu strategiju komunikacije i razvoja za period 2022./2025., jer je to neophodno u modernom poslovanju. Digitalizacija i inovacije su za kompaniju CORP od izuzetnog značaja za nastavak rasta kompanije. U prethodnom periodu smo razvili mobilnu aplikaciju za samostalno poručivanje robe od strane ugostitelja i ona daje odlične rezultate. Naša platforma za poručivanje omogućuje efikasniju komunikaciju sa menadžerima i kuvarima u ugostiteljskim objektima koji svoje porudžbine mogu realizovati u najkraćem roku. U ovom trenutku aktivno radimo na projektu edukacije i širenja mreže kupaca koji će koristiti našu mobilnu aplikaciju za poručivanje robe, dok će u isto vreme naš tim ljudi raditi na unapređivanju te platforme.

5 Ivan Corp

„Sredinom godine otvorićemo i Korpa Deli Market u Beogradu“

* Vaš koncept Korpa Deli u Novom Sadu je, ako smem primetiti, savršeno osmišljen. U planu je otvaranje u Beogradu?
Zahvaljujem se na vašoj primedi. Da, radimo na otvaranju našeg prvog Korpa Deli Market objekta u Beogradu, tačnije na Dorćolu u kompleksu K-distrikt, koji bi po planu trebao svoja vrata da otvori sredinom godine. Ugostiteljski deo objekta neće biti koncipiran kao standardna restoranska priča, niti kao klasična degustaciona sala. Već četiri godine osluškujemo potrebe naših dosadašnjih korisnika i ovaj koncept će upravo biti prilagođen njihovim željama. Ideja nam je da našem krajnjem korisniku omogućimo da aktivno učestvuje u kreiranju svojih degustacionih trenutaka, da svojim kupcima omogućimo da se približe našim proizvodima, a da Korpa i njeni zaposleni budu u službi njihovih hedonističkih trenutaka u pravom smislu te reči. Koncept maloprodajnog dela ostaje nepromenjen, sa akcentom na širini asortimana kako vinskog dela, tako i spirita, rakija, cigara i delikatesnog asortimana.

AUTOR: JOVANA LJUBIŠIĆ

FOTO: CORP

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije