![Luda Mara novi vizual](https://cafebarrestoran.rs/wp-content/uploads/2024/04/Luda-Mara-novi-vizual-FRONT-1-370x280.jpg)
Tikveš predstavio novi vizuelni identitet brenda Luda Mara
Osvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošVinarija Tikveš proslavila je praznik Sv. Trifuna svečanim orezivanjem vinograda na Lepovu. Događaju su prisustvovali brojni gosti – predstavnici institucija, diplomatskog kora, saradnici vinarije i vinogradari.
Ovogodišnju manifestaciju obeležilo je uvođenje ESG standarda u rad vinarije. Njihovom implementacijom Tikveš postaje jedina vinarija u regionu koja u svoje poslovanje uvodi nove progresivne aktivnosti i kulturu, dodatno ulažući u brigu o životnoj sredini i vodeći računa o doprinosu razvoju društva i dobrom upravljanju.
Tikveš vinarija: Branka Slaveska
Goste je dočekala nova generalna direktorka vinarije Tikveš Branka Slaveska, koja je u svom obraćanju istakla posvećenost Tikveša razvoju vinske industrije u regionu, predstavljajući primer ostalim privrednim subjektima u industriji.
„Proizvodnja kvalitetnog vina je imperativ u radu Tikveša. To se može postići samo primenom savremenih praksi i tehnologija, primenom nauke i, što je najvažnije, postavljanjem i praćenjem najviših standarda u poslovanju. Uvođenje ESG standarda za nas i naše saradnike znači dodatni podsticaj za rast kompanije, ali i pozitivan uticaj na društvo u celini“, rekla je generalna direktorka vinarije Tikveš Branka Slaveska, i naglasila da Tikveš oseća dužnost da ulaže u trasiranje puta za osvajanje svetskog tržišta i izgradnju imidža.
Tikveš vinarija: Nazdravljanje nakon orezivanja
Vinarija Tikveš predano radi na potpunoj transformaciji ka „zelenoj“ vinariji, i u okviru ovog procesa proizvodi prvo organsko vino, iz vinograda Lepova, koristeći najsavremenije naučne metode, kao i veštačku inteligenciju u cilju zaštite vinograda i obezbeđivanja kvalitetnog grožđa, realizuje projekte koji imaju za cilj zaštitu životne sredine, smanjenje otpadnih voda, kao i smanjenje emisije CO2 i ulaganje u obnovljive izvore energije kroz ugradnju fotonaponskih uređaja. Istovremeno, Tikveš sve ovo deli sa svojim kooperantima i drugim zainteresovanim stranama u industriji. Vinarija Tikveš je kao društveno odgovorna kompanija u svom celokupnom poslovanju posvećena minimiziranju uticaja na životnu sredinu, podržavajući lokalno korporativno upravljanje.
Na ovogodišnjem Decanterovom ocenjivanju u Londonu srpski vinari su osvojili četiri zlatne, 45 srebrnih i 65 bronzanih medalja. Srpska vina osvoji...
pročitaj jošU razgovoru sa Markom Simićem, brend menadžerom kompanije Carlsberg Srbija, saznali smo brojne zanimljive pojedinosti vezane za ovaj popularni bren...
pročitaj jošNajstarije vino koje je ikada pronađeno u tečnom obliku je crvenkasto-braon i, sasvim moguće, punog tela. Crvenkasto je braon boje zbog hemijskih...
pročitaj još