Tikveš predstavio novi vizuelni identitet brenda Luda Mara
Osvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošDizajnerska vinarija Gianfranca i Antonele Kozlović, 4. generacije vinara porodice Kozlović, proslavila je ove godine 10. rođendan. Vinarija koju zovu i „dom za ljude i vino“.
U sklopu imanja je i dizajnerska vinarija, čije arhitektonsko rešenje potpisuje arhitekt Željko Burić, a za koji je vinarija dobila veliki broj nagrada, a uvrštena je u luksuznu monografiju somelijera svetskog glasa, Paola Bassa – Sommeliers Heaven – The Greatest Wine Cellars of the World.
Proslavi rođendana ,odazvale su se mnoge kolege ali i ljubitelji vina i prijatelji. Medju zvanicama našli su se i predstavnici poznatih beogradskih restorana.
Program rođendana upotpunjen je pravom istarskom zakuskom poznatih restorana iz ove regije Buščina, Stari podrum, Morgan, ali i dobrim zabavnim programom. Cabare Mire Ungara legendarnog hrvatskog umetnika razgalio je publiku. Takođe svim prisutnima predstavljena je aplikacija Wine Drop Club aplikacija za poručivanje vina i opreme koja postoji na tržištu od 2020.godine, zahvaljujući kojoj možete da poručite odlične vinske pakete, ali i više od toga.
Aplikacija Winedropclub.com, omogućuje da birate između nekoliko opcija: vina, opreme, putovanja, događaja i najnovijih vesti. Dakle, radi se o aplikaciji gde će svi ljubitelji vina moći da nađu aktuelan i relevantan sadržaj, osim što mogu da poruče vino što je osnovna funkcija ove aplikacije. Većina vina iz ponude su italijanska, a takođe tu su vina iz Slovenije, Hrvatske i Srbije, među kojima se izdvaja Malvazija Kozlović.
Filozofija Gianfranca Kozlovića je pre svega okrenuta vinogradu i osluškivanju prirode, koja uz pomoć znanja, dobija kvalitet vina.
„Ne trebaju nam (pre)brza vina, već velika i trajna remek-dela. Naša Santa Lucia je takvo vino”, rekao je ovom prilikom. Gianfranco.
Osvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošBlue Jack Daniel’s Single Malt je najnoviji destilat jedne od najvažnijih američkih destilerija. Jack Daniel’s Single Malt sa distinktivnom modrom ...
pročitaj jošJulius Meinl Srbija u svakom obraćanju napominje dva ključna faktora za uspešan rad lokala, a to su: Kafa je osnovni proizvod u ugostiteljstvu i l...
pročitaj još